اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار می‌شود

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به منظور پاسداشت این ایام برنامه‌های متنوعی متناسب با شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) در سطح استان برگزار می‌کند.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) به منظور سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: در سطح شهرستان‌ها برنامه‌هایی به همین منظور برگزار می‌شود.

چرومی، آغاز همایش فردا را راس ساعت هفت صبح از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) به سمت امامزاده مختار (ع) عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که این برنامه‌ به صورت مستمر هر ساله در مرکز استان برگزار می‌شود و استقبال عاشقان بانوی دو عالم بی‌نظیر بود انتظار می‌رود امسال نیز همچون سنوات گذشته حضوری چشم‌گیر داشته باشند.

این مسئول به برنامه‌های اجرایی همایش پیاده‌روی در بویراحمد اشاره کرد و گفت: برگزاری قرائت زیارت آل‌یاسین، نوحه‌سرایی، مداحی و دعوت از علما و قاریان از برنامه‌های مهم روز همایش است.

وی، مراسم پیاده‌رویی حرم تا حرم از امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار(ع) روز 14 فروردین در شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: این مراسم با همکاری ادارات فرهنگی، نهادهای دولتی، هیئت‌امنا و نیروی انتظامی و با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از همکاری اصحاب رسانه در پوشش خبری برنامه‌های اوقاف در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود همایش بزرگ پیاده‌روی فردا را به نحو مطلوب پوشش دهند.

انتهای پیام/82011/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول