اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوستان‌های شاخص جنوب شرق تهران صورت می‌گیرد

اجرای ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز طبیعت و شهادت حضرت زهرا (س)

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی روز طبیعت و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در بوستان‌های شاخص جنوب شرق تهران برگزار می‌شود.

اجرای ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز طبیعت و شهادت حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، علی‌اکبر انجمنی با اعلام ویژه‌برنامه‌های 13 و 14 فروردین ماه در جنوب شرق تهران گفت: همزمانی این ایام باعث می‌شود تا ضمن یادآوری فرهنگ زیست‌محیطی و نگهداشت فضای سبز در روز طبیعت، ایام سوگواری دخت نبی اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز حفظ شود، بنابراین فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این روز ضروری است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران با توجه به برنامه‌های این روز افزود: در این راستا با برپایی سامانه نشاط و غرفه‌های فرهنگی، آموزشی، سلامت، ورزش، نقاشی، قرآن و ... در بوستان‌های منطقه برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی اجرا خواهد شد تا تعزیت این ایام به بهترین شکل حفظ شود.

به گفته وی اجرای مسابقات با موضوع ایام فاطمیه در بوستان‌ها و سراهای محله و اهداء جوایز به شرکت‌کنندگان از برنامه‌های فرهنگی و فراغتی این روز است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران با اشاره به مکان برپایی این برنامه‌ها گفت: بوستان‌های ولی‌عصر (عج)، شاهد، امیرکبیر، آزادگان، خلیج فارس، کوهسار، فجر، امام رضا (ع)، والفجر، آزادی و گلسرخ محل برگزاری این مراسم در ساعاتی از صبح و عصر خواهند بود.

انتهای پیام/2462/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول