اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از روز طبیعت در سد رئیسعلی دلواری

گردشگران 31 استان کشور مهمان سد رئیسعلی دلواری

سد رئیسعلی و منطقه اطراف سد در روز طبیعت میزبان مسافران و گردشگرانی از 31 استان کشور بود و تعدادی از گردشگران خارجی نیز از طبیعت این منطقه لذت بردند.

گردشگران 31 استان کشور مهمان سد رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سد رئیسعلی دلواری از مناطق دیدنی و جذاب استان و کشور است و در فصل بهار با توجه به آب و هوای معتدل و طبیعت بکر میزبان جمع کثیری از هموطنان عزیز است.

سد رئیسعلی و منطقه اطراف سد در روز طبیعت میزبان مسافران و گردشگرانی از 31 استان کشور بود و تعدادی از گردشگران خارجی نیز از طبیعت این منطقه لذت بردند.

مهمانان داخلی و خارجی حاضر در سد رئیسعلی دلواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با ابراز رضایت از حضور در این منطقه بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات و اماکن اقامتی برای مهمانان تأکید کردند.

محمد. م از استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: منطقه بسیار زیبا با طبیعتی دلنواز است و هوای معتدل و بسیار خوبی دارد.

وی افزود: از مسئولان انتظار می‌رود نسبت به ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای رفاه حال مهمانان اقدام کنند تا شاهد رضایتمندی بیشتر مهمانان باشیم.

کرامت. ر از استان اردبیل نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس بیان کرد: استان بوشهر در فصل بهار و تعطیلات نوروز از بهترین وضعیت جوی برخوردار است و باران نرم‌نرمک امروز نیز مزید بر علت شد تا مهمانان راضی‌تر باشند.

وی، خواستار ایجاد اماکن اقامتی و سرپناه برای مسافران و مهمانان شد.

مرتضی. ج از استان قم نیز به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: از حضور در این منطقه لذت بردیم و به ویژه طبیعت اطراف سد که بسیار عالیست.

وی اضافه کرد: چشم‌انداز منطقه بسیار زیباست و در صورت توسعه منطقه و افزایش امکانات می‌تواند قطب گردشگری باشد.

رضا. ح از استان خوزستان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ابراز داشت: چند روزی است که مهمان این استان هستیم و امروز را ترجیح دادیم از طبیعت اطراف سد رئیسعلی دلواری استفاده کنیم.

وی افزود: جاده دسترسی خیلی مناسب نیست و وضعیت اماکن اقامتی و امکانات رفاهی نیز مطلوب نیست و نیازمند توجه بیشتری است.

گردشگر اهل اوکراین نیز در گفت‌و‌گو با فارس بیان کرد: منطقه زیبا و باکیفیتی است که امکانات لازم را ندارد.

وی افزود: مسیر جاده دسترسی سد رئیسعلی مناسب نیست و اگر توسعه پیدا کند گردشگران با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند.

فرماندار دشتستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهمیت سد رئیسعلی دلواری اظهار داشت: این منطقه دارای جذابیت‌های زیادی در زمینه گردشگری و توریستی است و مطالعات برای بهبود فضای گردشگری در این منطقه انجام می‌شود.

ارسلان زارع افزود: بدون تردید افزایش امکانات گردشگری و توریستی موجبات استقبال بیشتر مسافران و گردشگران می‌شود و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی بیان کرد: دشتستان دارای 172 اثر تاریخی و گردشگری است و برای جذب توریست و گردشگر در این شهرستان تلاش زیادی انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر مورد توجه مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد.

شاپور رستمی افزود: افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران تاثیر زیادی در ماندگاری مسافران دارد و تلاش می‌کنیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: برای توسعه گردشگری در دشتستان و به ویژه در منطقه سد نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

براساس این گزارش روزانه بیش از 50 هزار گردشگر و مهمان نوروزی از سد رئیسعلی دلواری بازدید می‌کنند.

گزارش از مجید رضایی

انتهای پیام/2452/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول