اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم در گفت‌وگو با فارس:

4 کشتی‌گیر قمی به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند

دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام چهار کشتی‌گیر قمی به رقابت‌های بین‌المللی این رشته در دهه سوم فروردین‌ماه خبر داد.

4 کشتی‌گیر قمی به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حالی که قرار است اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان از روز دهم فروردین ماه در تهران آغاز شود، کشتیگیران دعوت شده به این اردو در دهه سوم فروردین ماه در قالب دو تیم به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام کشتی‌گیران نوجوان قمی به جام بین‌المللی در دو کشور آذربایجان و ترکیه، یادآور شد: چهار تن از کشتی‌گیران قم در ترکیب تیم ملی رده سنی نوجوانان کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در کشور ترکیه اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: اولین جام معتبر بین‌المللی در کشور ترکیه به انجام می‌رسد و در روزهای 22 تا 24 فروردین ماه دو نماینده کشتی قم یعنی علیرضا نجاتی در وزن 42 کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم همراه با سایر ملی‌پوشان راهی این کشور می‌شوند.

وی با اشاره به اسامی کامل تیم کشتی فرنگی اعزامی به جام پیروزی ترکیه، افزود: در وزن 42 کیلوگرم محمدرضا مختاری و علیرضا نجاتی، در وزن 46 کیلوگرم پویا ناصرپور، در وزن 50 کیلوگرم محمدرضا آقانیا، در وزن 54 کیلوگرم امین قلاوند، در وزن 58 کیلوگرم کرامت عبدولی، در وزن 63 کیلوگرم مهدی زیدوند و هاشم محمودی، در وزن 69 کیلوگرم محمد بزرگزاده، در وزن 76 کیلوگرم آرمان علیزاده، در وزن 85 کیلوگرم علی خلیل‌زاده و در وزن 100 کیلوگرم علی اصغر شهبازی نفرات تیم اعزامی به ترکیه هستند.

رضایی در ادامه به اعزام کشتی‌گیران قمی به جام بین‌المللی فدراسیون کشتی آذربایجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: محمدجواد رضایی و حسین ابراهیمی دو کشتی‌گیر قمی به پیکارهای بین‌المللی کشتی جام فدراسیون کشتی آذربایجان اعزام می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان روزهای 30 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود و در وزن 42 کیلوگرم محمدجواد رضایی و در وزن 63 کیلوگرم حسین ابراهیمی دو نوجوان قمی هستند که برای حضور در این رقابت‌ها همراه با تیم منتخب کشورمان عازم آذربایجان می‌شوند.

دبیر هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به اسامی کامل تیم کشتی فرنگی اعزامی به جام فدراسیون آذربایجان، بیان داشت: در وزن 42 کیلوگرم محمدجواد رضایی، در وزن 46 کیلوگرم مصطفی کلاوی، در وزن 50 کیلوگرم حامد تاب و علی گوران، در وزن 54 کیلوگرم میثم دلفانی، در وزن 58 کیلوگرم محمدحسین حسینی و علیرضا افتخاری مقدم، در وزن 63 کیلوگرم حسین ابراهیمی، در وزن 69 کیلوگرم علی احمد پورترکی، در وزن 76 کیلوگرم سعید یوسفی، در وزن 85 کیلوگرم حامد احمدزاده و در وزن 100 کیلوگرم حمیدرضا کریمی کشتی‌گیرانی هستند که به آذربایجان خواهند رفت در حالی که سرمربیگری هر دو تیم را علی اشکانی بر عهده دارد.

انتهای پیام/78002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول