اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته اتفاق افتاد

موفقیت کشتی‌گیران قم در کسب 36 مدال مسابقات داخلی و برون‌مرزی

رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران قمی در کسب مجموع 36 مدال از رقابت‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی این رشته در سال 92 خبر داد.

موفقیت کشتی‌گیران قم در کسب 36 مدال مسابقات داخلی و برون‌مرزی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان میادین مهم برون مرزی به شمار می‌روند که کشتی‌گیران قمی در سال گذشته موفق به کسب مدال از آن‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: البته میادین بین‌المللی که شامل تورنمنت‌های معتبر این رشته ورزشی در کشورهای مختلف دنیا می‌شود نیز از جمله مسابقاتی است که کشتی‌گیران قمی در ترکیب تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف در آن‌ها حضور یافته و افتخار کسب کرده‌اند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با تاکید بر اینکه کشتی قم به توانمندی بالایی دست یافته است، عنوان کرد: کشتی‌گیران قمی با کسب افتخار و درخشش در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و همچنین مسابقات داخلی و برون‌مرزی رده‌های سنی مختلف قم را به این توانمندی و قابلیت‌ بالا رسانده‌اند.

وی با تقدیر از تمام تلاشگران رشد و پیشرفت کشتی قم ادامه داد: کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات برون‌مرزی و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور موجب شده است تا قم در بین استان‌های فعال در این رشته جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

حلوایی تصریح کرد: ما امسال در تمام رده‌های سنی اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی‌های تیم‌های ملی داشته‌ایم و نتیجه آن عضویت کشتی‌گیران قمی در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای مسابقات برون‌مرزی سال جاری است.

حلوایی اظهار کرد: چهره شاخص کشتی‌گیران قمی در میادین برون‌مرزی سال قبل هادی علیزاده‌پورنیا است که در ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان حضور دارد و در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات دانشجویان جهان توانست دو مدال نقره را به ارمغان بیاورد.

وی یادآور شد: کشتی‌گیران قمی در سال گذشته مجموعاً موفق به کسب 36 مدال از رقابت‌های جهانی، بین‌المللی، آسیایی، انتخابی تیم‌های ملی و مسابقات قهرمانی کشور شده‌اند و در این بین بیشترین مدال‌ها از رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کسب شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: یک مدال نقره از رقابت‌های جهانی دانشجویان توسط هادی علیزاده‌پورنیا، یک مدال نقره از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا باز هم توسط هادی علیزاده‌پورنیا و یک مدال برنز نیز از پیکارهای کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا توسط مهدی ابراهیمی کسب شده است.

وی افزود: کسب دو مدال برنز از رقابت‌های بین‌المللی، کسب 17 مدال از رقابت‌های انتخابی تیم ملی و کسب 14 مدال از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد کشور رهاورد کشتی‌گیران قمی از حضور یک ساله خود در رقابت‌های مختلف است که از این تعداد مدال، 11 طلا، 11 نقره و 14 برنز نصیب کشتی قم شده است.

انتهای پیام/2258/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول