اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان شمالی مطرح کرد

اسکان اضطراری بیش از 5 هزار مسافر در خراسان شمالی

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان‌شمالی از اسکان اضطراری 5 هزار و 660 مسافر به دنبال بارش برف و کولاک در این استان خبر داد.

اسکان اضطراری بیش از 5 هزار مسافر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان شمالی علی کاظمی به اتفاق تیم نظارت شب گذشته از مراکز اقامت اضطراری بازدید کردند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان شمالی طی این بازدید اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در همان ساعات اولیه بارش برف در این استان نسبت به ساماندهی مدارس و مساجد برای اسکان مسافران اقدام کردند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم در این زمینه با فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و نیز مراکز اقامتی، تصریح کرد: بر همین اساس 2 هزار و 500 مسافر در مساجد و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر،سالن‌های ورزشی،خوابگاه‌های دانشجویی پذیرش شده‌اند.

کاظمی اضافه کرد: علاوه بر این 3 هزار و 160 مسافر و گردشگر نوروزی نیز در مدارس این استان پذیرش شده و از خدمات ارائه شده مختلف بهره‌مند شده‌اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان‌های فاروج، شیروان، بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و اسفراین اسکان داده شدند.

انتهای پیام/63002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول