اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

بررسی خسارت برف شب گذشته مازندران در دست بررسی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره میزان خسارت ناشی از برف شب گذشته به محصولات کشاورزی گفت: کارشناسان کشیک جهاد در حال بررسی وضع موجود هستند ولی میزان خسارت بحران برف پرداخت نشد.

بررسی خسارت برف شب گذشته مازندران در دست بررسی است

دلاور حیدرپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره میزان خسارت برف شب گذشته به اراضی باغی و کشاورزی مازندران اظهار داشت: تاکنون اطلاعی از میزان خسارت بخش کشاورزی به ما اعلام نشد.

وی تصریح کرد: کارشناسان کشیک جهاد کشاورزی مازندران برای بررسی میزان خسارت‌ها حضور دارند ولی تاکنون رقمی برای خسارت اعلام نکردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مهم‌ترین خسارتی که در حال حاضر متوجه محصولات کشاورزی استان مازندران است مربوط به درختان هلو و شلیل است.

حیدرپور درباره وضعیت پرداخت خسارت به محصولات کشاورزی که در اثر بارش شدید زمستان 92 ایجاد شد گفت: میزان خسارت به بخش کشاورزی ناشی از سرما در زمستان سال گذشته 800 میلیارد تومان برآورد شد که تاکنون رقمی برای جبران خسارت پرداخت نشد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان برای بخش مسکن و سایر امور تصمیماتی گرفتند ولی در بخش کشاورزی تصمیمی که منجر به تامین خسارت به کشاورزان باشد اتخاذ نشد.

به گزارش فارس، در بحران برف در مازندران خسارت جدی به محصولات کشاورزی مازندران و حتی بخش کشاورزی مازندران وارد شد.

در زمان بحران برف وزیر جهاد کشاورزی نیز از نزدیک در جریان وضعیت خسارت‌ها نیز قرار گرفته بود و بسیاری از مسئولان کشوری و استانی نیز از نزدیک در جریان میزان خسارت‌های ناشی از برف در مازندران قرار گرفتند.

انتهای پیام/86004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول