اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هلال احمر همدان خبر داد

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر استان همدان از امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی خبر داد.

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای

مقصود شعبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، گزارشی از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان به حادثه دیدگان در آخرین روزهای تعطیلات سال نو ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این امدادرسانی‌ها در قالب طرح ملی «امداد نوروزی» صورت گرفته است، به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حوالی پلیس راه محور همدان به تهران اشاره کرد و افزود: از چهار نفر سرنشین این خودرو، یک نفر در جا جان سپرد و یک نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده راهی بیمارستان شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در محور ملایر به اراک خبر داد و گفت: از سه سرنشین این خودرو، دو نفر با به کارگیری آمبولانس‌های این جمعیت، برای برخورداری از معاینات پزشکی، به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی سپس به واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان وانت در محور مواصلاتی فیروزان به نهاوند حوالی سه راهی قارلو اشاره کرد و اظهار داشت: حال یک سرنشین مصدوم این خودرو با کمک‌های اولیه امدادی نیروهای اعزامی جمعیت هلال‌احمر استان همدان رو به بهبودی نهاد.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر استان همدان با بیان اینکه شاهد برخورد اتومبیل راهداری با یک دستگاه خودرو سواری پراید نیز بوده‌ایم، ابراز داشت: در این سانحه رانندگی که در سه کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده‌ای محور همدان به قزوین رخ داد، دو سرنشین پراید به کمک‌های اولیه درمانی نیازمند شدند.

شعبانی در خاتمه با اعلام مجدد شماره تلفن 112 (ندای امداد هلال احمر) از هم استانی‌های عزیز خواست در صورت مشاهده وقوع حادثه برای خود یا دیگران، با تماس فوری با این شماره، از همه خطوط ارتباطی، حتی با گوشی بدون سیم‌کارت، از زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه بکاهند.

انتهای پیام/89034/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول