اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد

بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری هدف طرح تحول اداری هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور استفاده از سرمایه‌‍‌های فکری را یکی از اهداف اصلی اجرای طرح تحول اداری در جمعیت هلال احمر دانست.

بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری هدف طرح تحول اداری هلال احمر

سید احمد موسوی در حاشیه بازدید از پایگاه پشتیبانی و امداد هوایی غرب کشور جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به اهداف اجرای برنامه تحول اداری در جمعیت هلال احمر کشور پرداخت و ابراز داشت: این برنامه به دنبال ظرفیت‌سازی، توان‌افزایی در حوزه امداد و نجات و مدیریت بهینه منابع جمعیت هلال احمر کشور است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های فکری، بسیار ارزشمندتر از سرمایه‌های انسانی است، یکی دیگر از اهداف اجرای برنامه تحول اداری را استفاده از سرمایه‌های فکری در میان اعضای جمعیت هلال احمر دانست.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور اجرای این برنامه را فرصتی برای مطالعات در حوزه آینده‌پژوهی عنوان کرد و با بیان اینکه ما در حوزه مدیریت حوادث شاهد تغییراتی در سطح جهان و در سطح کشور هستیم، اجرای طرح تحول اداری را سبب ایجاد آمادگی در جمعیت هلال احمر برای رویارویی با این تغییرات ناگزیر و رصد آینده ای روشن دانست.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه‌های جمعیت هلال احمر برای جذب اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر مانند سایر نهادهای خدمت‌رسان یادآور شد: جمعیت هلال احمر یک جمعیت داوطلب‌محور است.

موسوی به خدمات داوطلبانه و تأثیرگذار نجاتگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: به همین منظور برای جذب اعضای داوطلب کارا به ویژه در بخش امداد و نجات، در سال جاری برنامه‌هایی در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/89034/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول