اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سنندج خبر داد

فعالیت 14 اکیپ آتش‌نشانی سنندج در روز طبیعت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از فعالیت 14 اکیپ این سازمان در روز طبیعت خبر داد.

فعالیت 14 اکیپ آتش‌نشانی سنندج در روز طبیعت

جلال اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نیروهای این سازمان همچون سال‌های گذشته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در روز سیزدهم فروردین ماه هستند.

وی افزود: با توجه به احتمال بروز حادثه در این روز سه پایگاه و 5 ایستگاه در سطح شهر به منظور مقابله با هرگونه اتفاق ناگوار در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سنندج، تصریح کرد: همچنین به منظور آمادگی بیشتر، سه اکیپ سیار با موتورسیکلت و 3 اکیپ ثابت در ورودی‌های سطح شهر  در این روز فعالیت خواهند کرد که مجموع اکیپ‌های ما را به 14 می‌رساند.

اصغری از شهروندان خواست در این روز پیش از خروج از منزل وسایل برقی را از پریز خارج کنند زیرا در صورت گرم شدن، احتمال حریق و آتش‌سوزی وجود دارد.

وی با تأکید بر لزوم اطمینان از بسته بودن شیرهای گاز قبل از ترک خانه گفت: به دلیل احتمال گسترش حریق در دامن طبیعت باید از برافروختن آتش در نزدیکی مواد سریع‌الاشتعال خودداری شود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سنندج با بیان اینکه باید قبل از مراجعت به منزل، باقیمانده آثار آتش خاموش شود توصیه نمود در محیط‌هایی که پوشش گیاهی خشک دارند از روشن نمودن آتش خوداری شود.

انتهای پیام/79012/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول