اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان خبر داد

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی زنجان برای روز طبیعت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت گفت: آتش‌نشانی زنجان با همه نیروهای ستادی و عملیاتی خود در آماده‌باش است.

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی زنجان برای روز طبیعت

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در طول ایام نوروز اظهار داشت: این آمادگی تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی مدت زمان آمادگی نیروهای آتش‌نشانی را از چهارشنبه آخر سال تا آخر تعطیلات اعلام و اضافه کرد: آتش‌نشانی با 80 نیروی عملیاتی و همچنین نیروهای ستادی در آماده‌باش است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد نحوه استقرار نیروها در سطح شهر گفت: به غیر از اکیپ‌هایی که در ورودی و خروجی شهر مستقر هستند بقیه نیروها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی حضور دارند.

انجام 16 مأموریت توسط نیروهای آتش‌نشانی

این مسئول تعداد ماموریت‌های آتش‌نشانی در ایام تعطیلات نوروز در سطح شهر زنجان را 16 مورد اعلام کرد و گفت: در طی این مدت 13 مورد اطفای حریق و سه مورد امدادرسانی توسط نیروهای آتش‌نشانی در سطح شهر زنجان انجام شده است.

محمدی در پاسخ به سؤال فارس در مورد دلیل وقوع انفجار گاز در یک منزل مسکونی واقع در شهرک رجایی بیان کرد: نشت گاز دلیل این حادثه بوده است.

وی تعداد مجروحان حادثه انفجار گاز را در خیابان ایثار شهرک رجایی زنجان را سه نفر اعلام کرد و ابراز داشت: مصدومان این حادثه از زیر آوار درآورده شده و به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به درگیر بودن دیگر ارگان‌ها از جمله منابع طبیعی در مورد 13 فروردین، روز طبیعت ادامه داد: آتش‌نشانی به مانند دیگر روزها در این روز نیروهای خود را در آماده‌باش نگه می‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه آتش‌نشانی در روز طبیعت چند اکیپ در ورودی‌های شهر زنجان مستقر می‌کند، افزود: این اکیپ‌ها برای سهولت حضور در محل‌های وقوع حوادث احتمالی در این ورودی‌ها حضور می‌یابند.

محمدی ترویج فرهنگ ایمنی را از مأموریت‌های و اهداف اصلی آتش‌نشانی دانست و تاکید کرد: اقدامات آموزشی ضمن گسترش رعایت موارد ایمنی توسط مردم منجر به کاهش حوادث هم می‌شود که خود نوعی ارتقای امنیت محسوب می‌شود.

وی ضمن تاکید بر آمادگی آتش‌نشانی زنجان برای پوشش سطح شهر در ایام مختلف خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در روز طبیعت برای پوشش حوادث احتمالی چند برابر می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با ابراز امیدواری برای رعایت موارد ایمنی توسط مردم گفت: قدری مراقبت ضمن کاهش مشکلات منجر به کاهش آسیب‌ها هم می‌شود.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول