اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کردستان خبر داد

فعالیت 47 اکیپ پزشکی کردستان در روز طبیعت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کردستان از فعالیت 47 اکیپ پزشکی در روز طبیعت در این استان خبر داد.

فعالیت 47 اکیپ پزشکی کردستان در روز طبیعت

سعید بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: تا صبح امروز در مجموع 708 مأموریت توسط مرکز فویت‌های پزشکی در سراسر استان انجام شده است.

وی افزود: 548 مورد از این تعداد مربوط به مأموریت‌های مربوط به تصادفات بوده و 160 مورد نیز مربوط به مأموریت‌های غیر تصادفی است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کردستان با اشاره به یک مورد فوتی در حین انتقال خاطرنشان کرد: مأموریت‌های ما در خصوص مصدومان تصادفی 182 و آمار متوفیان مأموریت‌های غیر تصادفی 26 مورد بوده است.

بیگلری در ادامه به آمار مأموریت‌ها طی 24 ساعت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در شبانه‌روز گذشته 63 مأموریت در داخل استان انجام شد که 57 مورد آن مربوط به غیر تصادفی‌ها و مابقی مربوط به تصادفی‌ها بوده است.

وی اظهار کرد: از مجموع 57 مأموریت غیر تصادفی‌ها 27 مورد انتقال به بیمارستان، 8 مورد عدم همکاری، 10 مورد درمان در محل و 4 مورد فوتی نیز وجود داشته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کردستان گفت: در مأموریت‌های تصادفی نیز 8 مورد منتقل به بیمارستان و 2 مورد درمان در محل وجود داشته است.

بیگلری در ادامه با اشاره به تدارک این مرکز برای روز طبیعت گفت: در مجموع در سطح استان 47 اکیپ پزشکی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان 14 اکیپ مستقر خواهند بود، گفت: استقرار اتوبوس و آمبولانس در ورودی شهرها و کمپ‌های سلامت از جمله این تدابیر است.

انتهای پیام/79012/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول