اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آرام طبع در گفت‌‌وگو با فارس:

مصاف با پرسپولیس بر آمادگی صبای قم می‌افزاید

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: مصاف تدارکاتی با پرسپولیس قطعا بر آمادگی تیم صبا می‌افزاید و تیم ما با انگیزه بالاتری مقابل مس کرمان قرار خواهد گرفت.

مصاف با پرسپولیس بر آمادگی صبای قم می‌افزاید

محمدامین آرام طبع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به فاصله 10 روزه از دیدار هفته بیست و هشتم مقابل ذوب آهن تا بازی هفته بیست و نهم برابر مس کرمان، مسابقه تدارکاتی با پرسپولیس می‌تواند به هماهنگی تیم ما برای دیدار با مس کرمان کمک کند.

وی بازی مقابل مس کرمان را دشوار ارزیابی و اظهار کرد: برای بازی مقابل تیم مس کرمان تمرینات ویژه‌ای پشت سر می‌گذاریم و کاملا آماده این دیدار که آخرین بازی خارج از خانه صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال است، خواهیم شد.

آرام طبع در ادامه یادآور شد: قطعا در دیدار خارج از خانه هفته بیست و نهم مقابل تیم فوتبال مس کرمان کار آسانی در پیش نداریم، اما این بازی برای صبا اهمیت زیادی دارد و ما تلاش زیادی خواهیم کرد تا بازی خوبی را برابر میزبان خود ارائه دهیم و به سه امتیاز برسیم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در خصوص آخرین وضعیت تیم صبا بیان کرد: کادر فنی تیم ما روی تک تک نقاط ضعف و قوت تیم مس کرمان شناخت دارد و با اینکه خوب می‌دانیم پیروزی در این مسابقه کار سختی نیست، به دنبال تصاحب سه امتیاز هستیم و برای رسیدن به این مهم سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی یادآور شد: پیروزی در این مسابقه فرصت بسیار مناسبی خواهد بود تا بازیکنان تیم ما خود را از نظر روحی و انگیزه‌ برای حضور قوی‌تر در آخرین بازی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با سایپا البرز نیز آماده کنند.

آرام طبع تصریح کرد: حتما این بازی برای ما سخت و نفس‌گیر خواهد بود،‌ زیرا تیم فوتبال مس کرمان با اینکه بازیکنان خوبی دارد، ولی در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده، ضمن اینکه آنها برای بردن در این دیدار نیز با تمام نیروی خود به میدان می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم فوتبال صبای قم نیز در این دیدار از تمام توانشان بهره خواهند برد تا برابر مس کرمان نتیجه خوبی کسب کنند، اضافه کرد: امیدوارم با هماهنگی خوبی که در تمرینات به دست آورده‌ایم، با انگیزه‌تر از قبل نتایج خوبی را در دو بازی پایانی لیگ سیزدهم کسب کنیم.

دیدار تدارکاتی صبای قم با پرسپولیس تهران از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر سه شنبه دوازدهم فروردین ماه در ورزشگاه درفشی‌فر تهران برگزار می‌شود و مسابقه صبای قم و مس کرمان از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر یکشنبه هفدهم فروردین ماه در کرمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول