اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‏‌‏زاده:

صبا 2 پیروزی دیگر از لیگ سیزدهم می‏‌‏خواهد / باید مراقب مس باشیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما به دنبال کسب دو پیروزی دیگر از بازی‏‌‏های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور است.

صبا 2 پیروزی دیگر از لیگ سیزدهم می‏‌‏خواهد / باید مراقب مس باشیم

ناصر بختیاری‏‌‏زاده امروز در گفت‏‌‏و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده‏‌‏بندی داریم و یکی از سخت‌ترین فصول حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با حفظ صبا در لیگ برتر تمام می‏‌‏کنیم.

وی از پیروزی تیمش در دیدار خانگی برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: واقعا در این بازی انتظار داشتیم در برابر حریف پیروز شویم چون عزم خود را برای کسب سه امتیاز جزم کرده بودیم و اهداف تاکتیکی را به خوبی اجرا کردیم.

بختیاری‏‌‏زاده تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان تیم خوبی بود و در نیمه نخست تیم ما را بسیار آزار داد اما بازیکنان ما با تدبیر بازی کردند و اجازه ندادند به راحتی در این دیدار دروازه صبا باز شود و با غلبه بر حریف خود یک گام به سمت بالای جدول رده‏‌‏بندی برداشتند.

وی با بیان اینکه تیم صبا همچنان به دنبال رسیدن به مکان‏‌‏های بالای جدول است، تصریح کرد: ما در دیدار خانگی با ذوب آهن اصفهان فرصت‌های گلزنی را به خوبی و به موقع به گل تبدیل کردیم و حالا باید با تمام توان تیم مس کرمان را در هفته بیست و نهم غافلگیر کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: از بازیکنان صبا تقدیر می‌کنم که در این فصل تمام توان خود را برای تیم به کار گرفته‌اند اما باید اعتراف کنم تیم بدشانسی هستیم و به سبب بداقبالی امتیازات زیادی را از دست داده‏‌‏ایم چون هم مهره‏‌‏های خوبی داریم و هم خوب بازی می‌کنیم و شایسته اینکه در پائین جدول برای بقا تلاش کنیم نبودیم.

وی بیان کرد: صبای قم تا این هفته بازی‌های خوبی انجام داده و کمتر کسی از صبا انتظار قرار گرفتن در بین تیم‌های قعرنشین جدول رده‏‌‏بندی را داشت اما بازیکنان با انگیزه ما برابر ذوب آهن بازی‌ خوبی ارائه کردند و مطمئنم که در هفته‌های باقی مانده بهتر از این هم خواهیم شد.

بختیاری‏‌‏زاده با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در جدول رده‏‌‏بندی لیگ برتر اظهار کرد: تیم صبا در حال حاضر در بین تیم‌های نیمه دوم جدول رده‏‌‏بندی ‌است و بازیکنان باید تلاش کنند در دو بازی باقی مانده تا پایان لیگ بتوانیم جایگاه خود در جدول را بین هشت تیم نیمه بالای آن قرار بدهیم.

وی راجع به دیدار هفته بیست و نهم تیم صبای قم برابر مس کرمان تصریح کرد: آنها شرایط نامساعدی در جدول رده‏‌‏بندی دارند و طبیعی است که با تمام توان خود مقابل صبا قرار می‏‌‏گیرند، ما باید مراقب مس باشیم و از این بازی با امتیاز خارج شویم.

لازم به ذکر است در یکی از بازی‏‌‏های مهم و حساسی که از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور قرار است همزمان با دیگر مسابقات از ساعت 17:30 دقیقه عصر یکشنبه هفدهم فروردین‏‌‏ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود، صبای قم در میهمانی مس کرمان به میدان می‏‌‏رود.

انتهای پیام/78002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول