اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادقی در گفت‌وگو با فارس:

تعداد پیروزی‌های صبا در لیگ سیزدهم را 2 رقمی می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال صبای قم از آمادگی بالای خود و سایر بازیکنان صبا برای کسب پیروزی در دو هفته باقی مانده از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

تعداد پیروزی‌های صبا در لیگ سیزدهم را 2 رقمی می‌کنیم

اکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما از دو بازی باقی مانده سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو هدف مهم داریم و می‌خواهیم با کسب پیروزی مقابل مس کرمان و سایپا البرز به آنها برسیم.

وی ادامه داد: اول اینکه تیم صبای قم برای دو رقمی کردن تعداد پیروزی‌های خود در لیگ سیزدهم حتماً به پیروزی برابر مس کرمان و سایپا البرز در دو هفته پایانی لیگ امسال نیاز دارد و ما باید سعی کنیم ابتدا در مقابل مس کرمان به دنبال این مهم باشیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: همچنین صبای قم تلاش می‌کند با کسب شش امتیاز دو بازی آتی از لیگ سیزدهم، خود را در بین هشت تیم بالای جدول رده‌بندی قرار بدهد و با نتیجه‌ای خوب از سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال خارج شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از هر نظر برای کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر آماده‌ایم، عنوان داشت: مس در انتهای جدول برای رسیدن به بازی پلی آف با تیم سوم لیگ دسته اول جام آزادگان تلاش می‌کند و طبیعی است که مقابل ما تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

صادقی ابراز داشت: از نقاط ضعف و قوت تیم مس کرمان شناخت کافی داشته و با وجود اینکه می‌دانیم حریفمان همچون هفته گذشته که ذوب آهن چنین شرایطی داشت، در این دیدار با انگیزه به مصاف صبا می‌آید برای پیروزی در این دیدار آماده هستیم.

وی اضافه کرد: تیم مس کرمان تا اندازه زیادی برای رسیدن به بازی پلی آف شانس دارد و می‌خواهد از سقوط مستقیم به لیگ دسته اول نجات پیدا کند اما تیم ما بدون اضطراب و استرس در این دیدار با آرامش تلاش خواهد کرد تا نهمین پیروزی در لیگ سیزدهم را کسب کند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم در ادامه به بازی حساس صبای قم با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اشاره کرد و افزود: به نظر من بازی خوبی را مقابل حریف ارائه دادیم چون در تمرین‌های قبل از مسابقه، ذوب آهن اصفهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 17:30 دقیقه روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میهمان تیم انتهای جدولی مس کرمان است.

انتهای پیام/78002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول