اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم با 2 مصدم مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد

تیم فوتبال صبای قم بدون در اختیار داشتن دو بازیکن کلیدی خود در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل تیم فوتبال مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم با 2 مصدم مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم مجبور است در دیدار با تیم فوتبال مس کرمان که از هفته چهاردهم نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم مس کرمان برگزار می‌شود، بدون حضور دو مهره کلیدی تیمش را به مصاف حریف بحران زده و انتهای جدولی بفرستد.

نخستین غایب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خانگی مرتضی کاشی، کاپیتان و مدافع آخر این تیم است که هفته‌های زیادی است به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در ترکیب اصلی صبای قم در بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته باشد.

کاشی از دیدار هفته دوازدهم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس تهران که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و با گل وی به تساوی یک بر یک رسید، با مشکل آسیب دیدگی مواجه شد و همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و به همین خاطر از میادین دور است.

این در حالی است که آسیب‌دیدگی بازیکنان مصدوم صبای قم شامل حال محسن بیات نیز شده و این بازیکن نیز هفته‌های زیادی است که نمی‌تواند برای صبا به میدان برود و به همین خاطر در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر مس کرمان غایب خواهد بود.

با این حال بازگشت نفراتی همچون کیوان امرایی و محمدامین آرام طبع در هفته‌های اخیر موجب شده تا کادر فنی تیم فوتبال صبای قم امکان استفاده از بازیکنان کلیدی تیم خود را در دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ سیزدهم و از جمله بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر مس کرمان را داشته باشد.

در روزهای اخیر بازیکنان صبای قم با روحیه و انگیزه بالایی که از پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان کسب کرده‌اند با تمرینات خوب و منظمی که زیر نظر کادر فنی برگزار کرده‌اند، از نظر آمادگی جسمانی و روحی کاملا آماده این مسابقه خارج از خانه مقابل تیم آخر جدول یعنی مس کرمان هستند.

صبای قم تا جمعه پانزدهم فروردین تمرینات خود را ادامه می‌دهد و روز شنبه شانزدهم فروردین ماه راهی کرمان خواهد شد تا عصر روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان برابر تیم مس این شهر قرار بگیرد.

صبای قم هم اکنون از 28 بازی خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 31 امتیاز کسب کرده و در مکان دهم جدول جای دارد در حالی که تیم مس کرمان با 20 امتیاز در رده شانزدهم و آخر ایستاده و از کاندیداهای سقوط به دسته اول محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول