اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هشت دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد

انتقال مردم در روز طبیعت به 4 نقطه گردشگری گچساران به صورت رایگان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران از انتقال مردم فاقد وسیله نقلیه گچساران به وسیله هشت دستگاه اتوبوس به چهار نقطه گردشگری این شهرستان خبر داد.

انتقال مردم در روز طبیعت به 4 نقطه گردشگری گچساران به صورت رایگان

سید‌مرتضی سجادپور امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در گچساران اظهار کرد: روز سیزدهم فروردین ‌ماه طبق آیین کهن ایران و تقویم رسمی ایران روز طبیعت خوانده شده و از تعطیلات رسمی کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که در چنین روزی که مردم به طبیعت روی آورده و دور از خانه و زندگی‌های پر دغدغه شهری روز خود را با طبیعت سر می‌کنند، افزود: وظیفه ما مسئولان و خدمتگزاران مردم نهایت تلاش در خصوص برنامه‌ریزی مطلوب برای برقراری نظم، امنیت و آرامش این روز برای مردم است.

سجاد‌پور ضمن تشکر از تلاش‌های مکرر ستاد نوروزی گچساران و با اشاره به نشست هماهنگی روز طبیعت این شهرستان تصریح کرد: در این نشست در راستای ایجاد خدمات و امکانات مورد نیاز مردم برای تعطیلات به ویژه سیزده بدر چاره‌اندیشی و مصوباتی نیز به ثبت رسید.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به زحمات نیروی انتظامی در خصوص برقراری نظم و امنیت ابراز کرد: نیروهای نظامی و انتظامی همیشه حامی امنیت مردم بوده و باز هم در روز طبیعت طی مصوبه نشست هماهنگی همراه با مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: در نشست هماهنگی روز طبیعت مقرر شد که نیروی انتظامی تدابیر و تمهیدات لازم را در خصوص ایجاد امنیت در کل منطقه به ویژه سرکشی و بازدید مستمر از مکان‌های پرتردد در طبیعت انجام دهد.

وی با اشاره به استقبال مردم از روز طبیعت و ایجاد ترافیک و خطرات احتمالی عبور و مرور یادآور شد: طی مصوبه‌‌ نشست هماهنگی روز طبیعت، پلیس راهنمائی و رانندگی به صورت استثناء می‌تواند نهایت همکاری را با مردم به ویژه خودروهای حامل خانواده به عمل آورده و در جهت روان‌سازی ترافیک همکاری کند.

سجادپور با اشاره به زیبایی‌های طبیعت و حفظ این نعمت خدادادی تأکید کرد: دو سازمان شهرداری و حفاظت محیط زیست می‌توانند با فراهم ‌‌کردن کیسه‌های زباله جهت واگذاری به علاقمندان طبیعت در راستای فرهنگ‌سازی جمع آوری زباله بهترین عامل آموزنده در این روز باشند.

وی از استقرار هشت دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب مردم در روز طبیعت در چهار نقطه گچساران خبر داد و گفت: سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان در راستای خدمت به مردم و افراد فاقد وسیله نقلیه با استقرار هشت دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب مردم به چهار قسمت امامزاده جعفر(ع)، آبریگون، آب‌شیرین و لیشتر از ساعت 7 تا 9 صبح و 17 لغایت 21 به صورت رفت و برگشت اقدام می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران عنوان کرد: با توجه به مصوبات نشست هماهنگی روز طبیعت شبکه بهداشت با همکاری هلال احمر علی‌رغم آمادگی همه بیمارستان‌ها، نسبت به استقرار اکیپ‌های پزشکی و آمبولانس به صورت سیار و برنامه‌ریزی شده در جهات مختلف شهرستان اقدام می‌کند.

سجادپور در پایان از آمادگی نیروهای اداره امور عشایر گچساران برای تأمین آب شرب گردشگران به وسیله تانکر آب در مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/82019/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول