اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کامیاران:

مدیریت جهادی لازمه برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی و فرهنگی است

امام جمعه کامیاران گفت: مدیریت جهادی لازمه برون‌رفت کشور از مشکلات است و همان مدیریتی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در یک جنگ نابرابر ما را به پیروزی رساند.

مدیریت جهادی لازمه برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی و فرهنگی است

حجت‌الاسلام علی‌اشرف علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهار کرد: این نامگذاری نشان از دشمن‌شناسی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: تسلط کامل مقام معظم رهبری بر اینکه دشمن تیر زهرآگینش را به سمت فرهنگ و اقتصاد نشانه رفته، سبب نامگذاری امسال به این نام شده است.

علی‌محمدی نامگذاری امسال را نشان از دغدغه‌های درونی مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: از انتخاب این عنوان برای امسال واضح است که ایشان چند نکته را مدّنظر داشتند.

وی اولویت اهمیت فرهنگ بر اقتصاد را یکی از نکات مدّنظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: به واقع اقتصاد در دل فرهنگ قرار دارد و تا فرهنگ سامان نگیرد ساماندهی اقتصاد مشکل خواهد بود.

به گفته امام جمعه کامیاران، رشد اقتصادی ایران ملزم اولویت‌ دادن به فرهنگ و فرهنگ‌سازی در جامعه است که اولین قدم در این راه ایجاد غیرت در حمایت و مصرف تولیدات داخلی است.

علی‌محمدی با تاکید بر خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی برای ناکام ماندن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود، اظهار داشت: صرفه‌جویی با نگاه به تولیدات داخلی می‌تواند از عوامل مهم در تحقق شعار امسال باشد.

امام جمعه کامیاران گفت: عزم ملی، نیازمند یکپارچگی و وحدت است که باید در قالب یک حرکت جهادی آن را به سرانجام رساند.

علی‌محمدی بیان کرد: مدیریت جهادی که امروز به آن نیازمندیم همان مدیریتی است که در دوران 8 سال دفاع مقدس ما را پیش برد تا ما را در یک جنگ نابرابر به پیروزی رساند.

به گفته وی، مولفه اصلی تحقق کامل شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در سال 93، به واقع اخلاص کاملی است که ما را در دوران 8 سال دفاع مقدس به پیروزی رساند.

علی‌محمدی اظهار داشت: مدیریت جهادی حرکتی خالصانه در راه خداوند است و لازمه تحقق و موفقیت در آن حرکتی فراتر از حرکت‌های عادی و به دور از ترس و واهمه در مقابل دشمن است.

امام جمعه کامیاران افزود: امروز ایران مستقل از نگاه به بیرون در علومی مانند انرژی هسته‌ای، تولید سلول‌های بنیادی، علوم متعدد پزشکی، نانوتکنولوژی، هوافضا، ساخت موشک و مهم‌تر از آن تکنولوژی ساخت آنها و دیگر علوم روز دنیا جزو پنج کشور برتر جهان شده است.

وی تصریح کرد: تمامی این موفقیت‌ها و ادامه روزافزون آنها با نگاه به درون صورت گرفته است و این مهم تأکیدی است برای بی‌نیازی ایران به بیرون.

علی‌محمدی پیشرفت‌های همه‌جانبه و رو به‌ جلوی ایران را در طول 35 سال گذشته دلیلی برای نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: اثبات جایگاه واقعی ایران در جهان نیازمند یک همت جهادی با عزمی ملی در داخل کشور است.

وی تمام این موفقیت‌ها را مرهون نفس پاک 220 هزار شهید و رهبری روشنگرانه امام راحل و نیز هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با حرکت در مسیری درست برابر غرب ایستاده و مستکبران را به خاک مذلت نشانده است.

امام جمعه کامیاران در پایان قرار داشتن ایران در یک سوی میز مذاکرات در مقابل 6 کشور بزرگ جهان را نشان از موضع قدرت ایران در جهان دانست و افزود: موضع قدرت ایران در نه گفتن به تمامی خواسته‌های شوم غرب می‌تواند در تحقق شعار امسال تبلور یابد.

انتهای پیام/79018/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول