اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تاکیدات رهبری بر مدیریت جهادی، توجیهی برای کم کاری باقی نمی‌گذارد

استاندار کرمانشاه گفت: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی دیگر توجیهی برای کم کاری باقی نمی‌ماند.

تاکیدات رهبری بر مدیریت جهادی، توجیهی برای کم کاری باقی نمی‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی شامگاه روز گذشته در سیزدهمین جلسه توسعه اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر مدیریت جهادی در سال جدید تلاش خود را برای توسعه همه جانبه استان به کار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت، ابراز داشت: رفع معضلات و موانع موجود بر سر راه توسعه استان کرمانشاه خواسته اصلی مردم است که باید با تلاش شبانه‌روزی مرتفع شود.

استاندار کرمانشاه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: دولت مصر است که قسمت اعظمی از درآمدهای مرحله دوم هدفمندی را به بخش سلامت که نیاز اساسی کشور بوده اختصاص دهد.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه استان کرمانشاه در زمینه توسعه بخش سلامت در کشور جایگاه خوبی ندارد، گفت: شرایط استان از متوسط کشوری نیز پایین‌تر است.

وی استان کرمانشاه را محور تحولات منطقه غرب کشور عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی تحصیل کرده و بااستعداد رشد و توسعه همه جانبه و رسیدن استان به جایگاه واقعی خود را به همراه دارد.

استاندار کرمانشاه به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد که به برگزاری جلسات اکتفا نکرده و با مطرح کردن ایده‌ها پرداخته و از ظرفیت و امکانات سازمان‌های مختلف نهایت استفاده را ببرند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی دیگر توجیهی برای کم کاری باقی نمی‌ماند.

رضایی‌بابادی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با به کارگیری تمام توان نیروها با مدیریت جهادی در جهت شکوفایی استان در تمام زمینه‌ها گام بردارند.

وی با انتقاد از عدم وجود یک بانک در مرز پرویزخان،‌ تصریح کرد: تشکیلات بانکی کشور از احداث یک شعبه بانکی برای تسهیل در انجام داد و ستد و مبادلات ارزی در این بازارچه عاجز است.

استاندار کرمانشاه ابراز داشت: از بانک‌ها انتظار می‌رود که نسبت به تامین منابع و رفع مشکلات صادرکنندگان و واردکنندگان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/2700/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول