اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

بیش از 10 هزار پزشک متخصص داوطلب هلال احمر را یاری می‌کنند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از 10 هزار پزشک متخصص به صورت داوطلبانه این سازمان را یاری می‌کنند.

بیش از 10 هزار پزشک متخصص داوطلب هلال احمر را یاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرحناز رافع صبح امروز در بازدید از پایگاه‌های امدادی و ضروری استان قزوین بیان داشت: نجات‌گران و راهنمایان مسافران نوروزی این استان بسیار فعال بوده و روحیه خدمت رسانی را در تک تک چهره‌های این عزیزان دیدم.

وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در نوروز افزود: یکی از فعالیت‌های سازمان داوطلبان در ایام تعطیلات نوروز استفاده از پزشکان و پیرا پزشکان داوطلب است که بدون دریافت حق الزحمه‌ای به صورت کاملا داوطلبانه با عنوان داوطلب‌یار امداد و نجات در پست‌های امدادی ثابت و سیار حضور داشته و در حوادث به کمک هموطنان عزیز می‌روند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: بیش از 10 هزار پزشک متخصص به صورت داوطلبانه این سازمان را یاری می‌کنند که این مهم آمار قابل توجهی است.

وی اضافه کرد: در 9 ماه اخیر سال گذشته بیش از 229 هزار بیمار نیازمند تحت پوشش سازمان داوطلبان قرار گرفتند که باید برای این مهم از پزشکان تشکر کرد.

رافع که به صورت دوره‌ای در نوروز امسال از استان‌های خوزستان، لرستان، همدان، تهران و قزوین بازدید کرده است وضعیت کلی جمعیت هلال احمر استان قزوین را در حوزه‌های امداد، جوانان و داوطلبان بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/2667/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول