اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت زمان اجرای طرح نوروزی صورت گرفته است

مراجعه بیش از 60 هزار نفر به چادرهای هلال‌احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به استقرار 21 پست راهنمایی نوروزی در محورهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز طرح نوروزی 60 هزار و 564 نفر نفر به چادرهای هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

مراجعه بیش از 60 هزار نفر به چادرهای هلال‌احمر زنجان

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشکلات بروز کرده طی روز گذشته در محور‌های استان زنجان در پی بارش‌ها اظهار داشت: هلال‌احمر 155 ماموریت در این حوزه انجام داده است.

وی به آسیب‌دیدگی 2 هزار و 185 نفر در پی بارش‌های روز گذشته اشاره و اضافه کرد: 106 مورد از این حوادث جاده‌ای بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از مراجعه 316 موردی به پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: بارش‌های 24 ساعته گذشته 57 مصدوم داشته است که 52 مورد آن جاده‌ای بوده که 32 نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

این مسئول تعداد تیم‌های عملیاتی حاضر در صحنه هلال‌احمر استان زنجان را طی روز گذشته 194 تیم اعلام کرد و گفت: در مجموع 685 نفر در این عملیات‌های امداد و نجات  درگیر بوده‌اند.

طاهری با اشاره به حضور نیروهای هلال‌احمر در 24 مورد عملیات رهاسازی خاطرنشان کرد: 58 دستگاه آمبولانس هم در عملیات کارکنان هلال‌احمر حضور یافته‌اند.

وی به استقرار 21 پست راهنمایی نوروزی در محورهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز طرح نوروزی 60 هزار و 564 نفر نفر به چادرهای هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به استقرار ایستگاه‌های سلامت در کنار پست‌های هلال‌احمر ادامه داد: از آغاز اجرای طرح نوروزی 7 هزار و 907 نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کرده‌اند.

این مسئول تعداد مراجعان به ایستگاه‌های دوستدار کودک را در ایام اجرای طرح نوروزی 6 هزار و 979 نفر اعلام کرد و افزود: این طرح در دو بخش قرآن بخوانید جایزه بگیرید و نقاشی کردن اجرا می‌شود.

طاهری با یادآوری دایر بودن ایستگاه سلامت توسط هلال‌احمر افزود: 6 هزار و 66 نفر برای انجام معاینات ساده‌ای مانند تست قند و فشار خون مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر به متقاضیان نقشه‌های مورد نیاز را هم ارائه می‌کند، ابراز داشت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون 30 هزار و 714 نقشه توزیع کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از توزیع 62 هزار و 116 عددی انواع بروشور توسط هلال‌احمر در ایام نوروز در بین مسافران خبر داد و گفت: هلال‌احمر 2 هزار و 312 عدد اقلام تبلیغاتی بخش خصوصی را هم در بین مسافران نوروزی توزیع کرده است.

این مسئول تعداد مراجعان به چادرهای هلال‌احمر را در طرح سحاب 2 هزار و 81 نفر اعلام کرد.

طاهری با اشاره به اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و هنری توسط هلال‌احمر برای مسافران نوروزی اضافه کرد: 3 هزار و 929 نفر از مسافران نوروزی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت تصریح کرد: هلال‌احمر استان زنجان با استفاده از سه دستگاه خودروی پشتیبان اقدام به خدمات‌رسانی در مراکزی که تراکم جمعیت دارند، می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تاکید کرد: هلال‌احمر با 14 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار خود اقدام به پشتیانی مراکز پر جمعیت در روز طبیعت می‌کنند.

انتهای پیام/73004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول