اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چالوس خبر داد

اجرای طرح مطالعاتی نوروز با حضور 135 دانش‌آموز چالوسی

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: به منظور ارتقای سطح علمی داوطلبان کنکور سراسری سال 93، طرح مطالعاتی ایام نوروز با شرکت 135 دانش‌آموز اجرا شد.

اجرای طرح مطالعاتی نوروز با حضور 135 دانش‌آموز چالوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمدصادق فرزیب صبح امروز در بازدید از پایگاه طرح مطالعات نوروزی دبیرستان فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: طرح مطالعاتی نوروز برای تعداد 105 دانش‌آموز دختر و 30 دانش‌آموز پسر در مجموع 135 دانش‌آموز شهرستان چالوس در پنج پایگاه از سوم فروردین تا 12 خرداد امسال انجام می‌شود.

وی بیان داشت: توجه به مطالعه و محیط مطالعه در موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات و رسیدن به آینده موفق تحصیلی بسیار مهم است.

فرزیب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ذهن جریان سیالی دارد و به طور ناخودآگاه به سمت فعالیت‌هایی کشیده می‌شود که در اتاق و محیط سکونت او صورت می‌گیرد، بنابراین اختلال تمرکز ذهنی به‌دور از اتفاق نیست.

وی تصریح کرد: در ایام عید نیز معمولاً فرصت و محیط مناسبی برای مطالعه و تمرکز شایسته در این زمینه وجود ندارد،بنابراین مطالعه مفید و تاثیرگذاری رخ نمی‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس ابراز داشت: به‌منظور افزایش ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروزی تصمیم گرفتیم تا با فراهم کردن محیطی که ذهن دانش‌آموزان با آن آشنا باشد و قرار گرفتن دانش‌آموزان علاقمند در کنار معلمان، مدیران و مشاوران زمینه یادگیری را فراهم کنیم.

وی به اطلاع‌رسانی خانواده‌ها برای استقبال بیشتر از این طرح در سال آینده تأکید کرد و گفت: به منظور قدردانی از تلاش‌های همکاران، معلمان و مدیران مدارس و تمام اعضای طرح تعطیلات نوروز با اهدای لوح سپاس از آنها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/86028/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول