اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

مطالعه کمربند شهر ارومیه

استاندار آذربایجان غربی گفت: به منظور راحتی در نقل و انتقالات، مطالعه کمربند شهر ارومیه الزامی است.

مطالعه کمربند شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربانعلی سعادت عصر امروز در مراسم افتتاح فاز اول تقاطع غیرهمسطح امامت ارومیه، اظهار داشت: توسعه شهر ارومیه به عنوان یک شهر زنده و مهم‌ترین شهر شمال غرب کشور ضروری است.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به لحاظ قرار گیری در منطقه مرزی و ارومیه به عنوان مرکز این استان از اهمیت بالایی برخوردار است که تداوم توسعه در این منطقه الزامی و حیاتی است.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت در استان در نتیجه تقاضا نیز افزایش می‌یابد و مسئولیت جوابگویی به این تقاضاها بر عهده مسئولان است.

سعادت تصریح کرد: در جهان امروز شاهد تعالی، ترقی و ورود تکنولوژی به زندگی بشری هستیم که تطابق این پیشرفت‌ها با زندگی بشری آسایش و رفاه را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

استاندار آذربایجان غربی بیان داشت: ترقی و تعالی شهرسازی نوعا خاص روز و مردم است، نمی‌توانیم چشم روی ترقی دنیا ببندیم و مردم را در مسیر آسایش پیش نبریم.

سعادت یادآور شد: این یک جبر است که همگام با ترقی و دستاوردهای علمی، امکانات را بیش از پیش در اختیار مردم قرار دهیم، شهروندان جبرا به رفاه و خدمات نیاز دارند و باید مطابق با شرایط روز در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

وی به اهمیت سرمایه‌گذاری اشاره کرد و متذکر شد: برای هدایت سرمایه‌گذاری نیاز به مدیریت متمرکز و صحیح داریم.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص عملکرد شوراهای شهر ارومیه نیز اذعان داشت: شوراهای شهر برگزیدگان خود مردم هستند که با مردم ارتباط مستقیم دارند و مردم می‌توانند خواسته‌ها و مسائل خود را با شوراها در میان بگذارند.

سعادت در پایان خاطرنشان کرد: از شهرداری و ارگان‌های مرتبط خواستاریم تا به فکر تعبیه کمربندی برای ارومیه باشند تا نقل و انتقالات شهر به راحتی صورت گیرد و مردم از آسایش بیشتری برخوردار شوند.

انتهای پیام/61007/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول