اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 18 بقعه متبرکه آمل

سوگواره یاس نبوی از امشب(11 فروردین ماه) در 18 امامزاده و بقعه متبرکه این شهرستان برپا می‌شود.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 18 بقعه متبرکه آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سوگواره یاس نبوی که چند سالی است از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود از امشب در 18 امامزاده و بقعه متبرکه این شهرستان دنبال می‌شود.

این سوگواره مذهبی به مدت پنج شب به همراه سخنرانی و مدیحه‌سرایی در مدح و منزلت حضرت زهرا(س) در ایام شهادت‌شان طی فاطمیه دوم در مساجد، آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی این شهرستان برپا می‌شود.

توام شدن ایام سوگواری حضرت زهرا(س) با روزهای آغازین سال 1393 این سوگواره بزرگ امسال در سراسر کشور با طرح آرامش بهاری که از 29 اسفند 92 آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، عجین شده است.

همچنین در این ایام، سه خیمه معرفت در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، آستان امامزاده عبدالله(ع) و بقعه ناصرالحق با در اختیار داشتن غرفه‌های بصیرت، حجاب و عفاف، کودکان، گفتمان دینی، مشاوره برای نوجوانان و جوانان، فروش محصولات فرهنگی، غرفه‌های دینی و مذهبی، قرآن بخوانید نقاشی بکشید و جایزه بگیرید میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.

سوگواره یاس نبوی در این شهرستان امسال با همایش بزرگ رهروان یاس نبوی توام می‌شود.

صبح روز شهادت حضرت زهرا(س) در روز 14 فروردین برنامه‌های عزاداری، سینه‌زنی، نوحه‌خوانی و دسته‌روی در سطح این شهرستان برگزار شده و همایش بزرگ ویژه بانوان رهروان یاس نبوی عصر این روز به میزبانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) با سخنرانی یکی از سخنرانان برتر کشور دنبال می‌شود.

انتهای پیام/86012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول