اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز انجام می‌شود

برپایی مراسم دهه دوم فاطمیه در آستارا

مسئول هیأت رزمندگان اسلام بندر آستارا از برپایی مراسم دهه دوم فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

برپایی مراسم دهه دوم فاطمیه در آستارا

سید اسماعیل موسوی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: از امروز 10 فروردین مراسم دهه دوم فاطمیه همراه با مراسم‌های عزاداری در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) آستارا برگزار می‌شود.

به گفته وی، قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا (س)، سخنرانی و مداحی در تبیین شخصیتی و اخلاقی این بانوی بزرگوار به مدت هشت شب پس از نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار می‌شود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا افزود: هیئت‌های مذهبی و مساجد روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 10 صبح به صورت عزاداری خیابانی همراه با سینه‌زنی از مقابل سپاه ناحیه آستارا به مقصد مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهر حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مراسمی ویژه نیز با عنوان «بانوان فاطمی» ساعت 16 عصر روز پنجشنبه هفته جاری تا زمان نماز مغرب و عشا همراه با قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا (س)، قطعه‌ای از دعای توسل، هدیه ختم قرآن در مسجد و ... برگزار می‌شود.

موسوی‌مقدم برپایی اختتامیه این مراسم را با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد مذکور عنوان کرد و تبیین و ترویج سیره زندگی، ایثار، حیا، عصمت، عفاف و حجاب و نیز اخلاق بارز این شخصیت بزرگ اسلام در دفاع از حریم امامت و ولایت را از اهداف برپایی مراسم برشمرد.

وی برپایی مراسم دعای ندبه را صبح جمعه 15 فروردین به صورت ویژه توسط هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا و خادمان مسجد مذکور بیان کرد.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول