اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی نوروزی در شهرک‌های مسکونی جم

مسئول ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی نوروزی در شهرک‌های مسکونی جم خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی نوروزی در شهرک‌های مسکونی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حمید افشاری پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری جشنواره ورزشی نوروزی در شهرک مسکونی جم اظهار داشت: در تعطیلات نوروز در تمام روزها شاهد رقابت‌های ورزشی در این شهرک هستیم.

مسئول ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی نوروز در این شهرک خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مدیریت عامل در زمینه توجه به برنامه‌های ورزشی، در ایام نوروز در شهرک‌های مسکونی اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی کرده‌ایم.

افشاری تصریح کرد: مسابقات ورزشی از دومین روز سال 93 با مسابقه پرتاب آزاد بسکتبال با حضور 120 نفر آغاز شده و تاکنون نیز تداوم دارد.

وی افزود: همچنین در سومین روز فرورین‌ماه مسابقه جذاب و هیجانی طناب‌کشی در پلاژ بندر طاهری را با حضور خانواده‌های ساکن و میهمانان نوروزی داشتیم و در ادامه نیز مسابقه‌ "گل فنی" ویژه بانوان و ساخت اشکال ماسه‌ای با حضور فرزندان را برگزار کردیم که با اهدای جوایز به نفرات و گروه‌های برتر در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس خاتمه یافت.

افشاری اضافه کرد: مسابقات فوتبال دستی نیز در سه گروه فرزندان دختر، فرزندان پسر و بخش جذاب خانوادگی با حضور 200 نفر در مجموعه ورزشی تندگویان در میان استقبال گرم خانواده‌ها برگزار شد.

این مسئول گفت: از دیگر فعالیت‌های این جشنواره می‌توان به همایش پرواز بادبادک‌ها با حضور 170 نفر از فرزندان و خانواده‌های ساکن و میهمانان آنان نام برد که در پارک 11 هکتاری شهرک برگزار شده است.

انتهای پیام/2451/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول