اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

برپایی چادر اسکان در اصفهان در شأن مردم نیست

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برپایی چادر در سطح شهر اصفهان در شأن مردم ما نیست و باید خدمات ارائه شده در ایام نوروز به نحوی باشد که نیاز به برپایی چادر نباشد.

برپایی چادر اسکان در اصفهان در شأن مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، رضا امینی در حاشیه بازدید از باغ فدک به عنوان پایگاه رسمی ستاد گردشگری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان فرهنگ و اقتصاد، با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده است اظهار کرد: با توجه به این که اصفهان یکی از قطب‌های گردشگری در بخش داخلی است به همین دلیل از سوی مسئولان این کلان شهر خدمات شایانی و درخور و شأن مردم در ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر و گردشگری شهرداری ارائه شده و امکانات و تسهیلات این ستاد از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته ارتقا یافته به طوری که رضایتمندی مسافران و گردشگران را به همراه داشته است.

وی تعامل بین دستگاه‌های مربوط به ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر را برای جلب رضایت مردم مهم خواند و افزود: تعامل و هماهنگی دستگاه‌های این ستاد در رضایتمندی مسافران تأثیر داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به حذف چادرخوابی در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: برپایی چادر در سطح شهر درشان مردم کشور ما نیست و باید خدمات ارائه شده در ایام نوروز به نحوی باشد که نیاز به برپایی چادر نباشد چرا که در این ایام علاوه بر نوسانات دما و مشخص نبودن وضعیت هوا، مسایل ایمنی و امنیتی می‌بایست برای مسافران مدنظر قرار گیرد که خوشبختانه امسال با تدابیر اندیشه شده چادر خوابی در اصفهان در اقلیت و حداقل قرار گرفته و فضاهای اسکان خوبی برای مسافران فراهم شده است.

وی با ابراز خرسندی از خدمات ایمنی و امنیتی ارائه شده در ستاد گردشگری شهرداری اصفهان از سوی دستگاه‌های اورژانس، آتش‌نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی و امر به معروف اظهار داشت: این امکانات منجر به رضایتمندی مسافران شده به گونه‌ای که خاطره‌ای خوش از سفر به این شهر خواهند داشت.

امینی با تاکید بر این که می‌بایست بستر گردشگری داخلی شهر اصفهان ارتقا یابد ادامه داد: لازم است حوزه گردشگری به خصوص در رابطه با اسکان و رفاه مسافران در این کلان شهر رشد کند و شاهد افزایش کیفیت خدمات باشیم و اصفهان به جایگاه اصلی در این حوزه دست یابد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات فرابخشی موضوع گردشگری اسکان به صورت اردوگاه‌های موقت و دائم است گفت: بستر اردوگاه موقت در باغ فدک فراهم شد اما اردوگاه دائم به دلیل این که موضوع فرابخشی محسوب می‌شود لذا شهرداری به تنهایی قادر نیست این مهم را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: امسال شهرداری با آموزش و پرورش تعامل خوبی را انجام دادند و اگر این مهم با سایر دستگاه‌ها و بخش خصوصی ارتقا یابد به طوری که در بسترسازی سود سرمایه‌گذاران و شأن و شئون مردم در نظر گرفته شود می‌توان با همدلی و همت تمام ظرفیت‌ها فعال نمود و شاهد گردشگری پویا و با تحرک در جهت ارتقا جایگاه اصفهان باشیم.

وی از اعضای ستاد گردشگری شهرداری اصفهان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی و بیان کرد: امسال طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی خلاقانه در ستاد گردشگری شهرداری اصفهان به اجرا درآمده که امید است با استفاده از این تجربیات نقشه راه در حوزه گردشگری داخلی تدوین شود و سپس در بخش گردشگری خارجی میزبان شایسته‌ای برای میهمانان خارجی باشیم.

انتهای پیام/2301/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول