اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

77/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

اخوت: مکان‎های برپایی چادر مسافران در گرگان ساماندهی شده است

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت: چادرهای مسافران از سطح شهر جمع‎آوری و در سه مکان مشخص ساماندهی شده است.

اخوت: مکان‎های برپایی چادر مسافران در گرگان ساماندهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان سارا اخوت اظهار داشت: سه مکان برای برپایی چادرهای مسافران نوروزی در سطح شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است که تمام امکانات مورد نیاز مانند نمازخانه، مسجد و سرویس بهداشتی را دارا است.

وی افزود: این سه مکان شامل محل دایمی چهارشنبه بازار گرگان، بازارچه مطهری شمالی و پارکینگ مقابل بیمارستان پنج آذر گرگان واقع در خیابان پنج آذر است که با همکاری شهرداری گرگان و نیروی انتظامی دارای امنیت کامل نیز است.

اخوت ادامه داد: همچنین در این ایام تور گردشگری مذهبی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در شهرستان گرگان برگزار می‎شود که شامل سه بسته است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان افزود: این بسته‎ها رایگان است و مسافران نوروزی می‎توانند در محل ستاد اسکان مسافران در این تورها ثبت‎نام کنند و از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی چون، امامزاده عبدالله گرگان، امامزاده نور گرگان، امامزاده قرن‎آباد، امامزاده طیب قرن‎آباد، امامزاده عبدالله زیارت و روستای تاریخی زیارت بازدید کنند.

اخوت تصریح کرد: از دیگر فعالیت‎های مهمی که اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان در این ایام اجرای آن را بر عهده دارد پخش تیزر جاذبه‎های گردشگری استان از طریق تلویزیون‎های شهری با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان است.

وی اذعان کرد: بازدیدهای دوره‎ای از اماکن اقامتی، پذیرایی، فروشگاه‎های زنجیره‎ای و ... از دیگر فعالیت‎های مهم این اداره است.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول