اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد

مراجعه 36 هزار نفر به چادرهای هلال‌احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی 36 هزار و 653 نفر به چادرهای هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 36 هزار نفر به چادرهای هلال‌احمر زنجان

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از انجام 75 مورد ماموریت امداد و نجات توسط هلال‌احمر در طرح نوروزی خبر داد و اظهار داشت: 31 مورد از ماموریت‌ها جاده‌ای بوده است.

وی با اشاره به مراجعه حضوری 34 موردی به پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: این جمعیت به 50 در راه مانده هم کمک کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر استان زنجان را 14 پایگاه اعلام کرد و گفت: هشت پایگاه از این مجموع ثابت هستند.

این مسئول به اجرای طرح راهنمای نوروزی اشاره کرد و گفت: از زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی 36 هزار و 653 نفر به چادرهای هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

طاهری با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان زنجان 21 پایگاه راهنمای مسافران دایر کرده است، ادامه داد: از آغاز اجرای طرح نوروزی 5 هزار و 82 نفر هم به خیمه‌های نماز این جمعیت مراجعه کرده‌اند.

وی تعداد مراجعان به ایستگاه‌های کودک را 5 هزار و 375 مورد اعلام کرد و گفت: ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان هم 4 هزار و 564 مراجعه‌کننده داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از توزیع 18 هزار و 494 نقشه در بین مسافران خبر داد و بیان داشت: از زمان اجرای طرح نوروزی 36 هزار و 426 بروشور هم در بین مسافران توزیع شده است.

این مسئول تعداد مراجعان به طرح سحاب را 873 مورد اعلام کرد و ادامه داد: طرح سحاب طرحی است که در آن به مصدومیت‌های موردی مسافران رسیدگی می‌شود.

طاهری اضافه کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی 22 هزار و 635 نفر در مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شده توسط هلال‌احمر شرکت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به مانند سایر نقاط کشور در قالب دو طرح امداد و نجات جاده‌ای و ایمنی سلامت نوروزی (راهنمایی مسافران) به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به حضور بالگرد سازمان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این بالگرد همه محورهای استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/73004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول