اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت نزدیک برای ریاست هیئت شنا

دوران بدون رئیسی هیئت شنای اصفهان از 2 سال هم گذشت

دومین سال بدون رئیسی هیئت شنای استان اصفهان در شرایطی سپری شد که رقابت جذابی برای ریاست آینده این هیئت شکل گرفته است.

دوران بدون رئیسی هیئت شنای اصفهان از 2 سال هم گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسفند ماه سال 90 بود که با حکم رشید خدابخش، علی مختاری از ریاست هیئت شنا برکنار شده و حمید شب‌انگیز به عنوان سرپرست انتخاب شد تا با پایان یافتن اسفند ماه سال 92، دوران سرپرستی شب انگیز نیز در هیئت شنا، واترپلو و شیرجه استان اصفهان دوساله شود.

طی دو سال گذشته در زمان‌های مختلف بحث‌هایی در رابطه با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان اصفهان مطرح شده اما با پایان یافتن دو سال از بی‌رئیسی این هیئت همچنان خبری از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت نیست.

در دوران مدیر کلی جواهری وی در چند مقطع گزینه‌هایی را برای ریاست هیئت شنا مد نظر داشت که هر بار به دلایلی که از آن جمله می‌توان به مخالفت فدراسیون اشاره کرد، امکان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت به وجود نیامد.

به گزارش فارس، در روزهای پایانی سال 92 برای چندمین بار از کاندیداهای ریاست هیئت شنا ثبت نام صورت گرفت که این بار برخلاف دوره‌های گذشته که یک یا دو نفر ثبت نام می‌کردند، افراد زیادی برای ریاست هیئت داوطلب شده‌اند.

در بین ثبت نام کنندگان برای ریاست هیئت شنای استان اصفهان، مدیر عامل باشگاه سپاهان، رئیس سابق هیئت شنا و سرپرست فعلی یکی از هیئت‌های ورزشی حضور دارند.

با این حال شب انگیز سرپرست فعلی هیئت به دلیل نداشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز امکان کاندیداتوری پیدا نکرده است و دوران سرپرستی وی تا زمان برگزاری مجمع دوام خواهد داشت.

انتهای پیام/63006/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول