اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از موزه دفاع مقدس اصفهان عنوان شد

اظهار تأسف استاندار اصفهان از اختلافات نیروهای مؤثر در این استان

استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد، اما به خاطر عدم همگرایی و هم‌افزایی بین نیروهای موثر در سال‌های قبل از این ظرفیت‌ها استفاده نشده و از این بابت متأسف هستم.

اظهار تأسف استاندار اصفهان از اختلافات نیروهای مؤثر در این استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس استان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و مدون جهت تکمیل این اثر اظهار کرد: این موزه در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دلاوری‌ها و رشادت‌های دلیر مردان ایران اسلامی در به ثمر رساندن نهال انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد نقش بسیار ارزنده‌ای خواهد داشت.

وی، اصفهان را با دارا بودن پنج درصد جمعیت کشور، 10 درصد شهدا، 10 درصد جانبازان و 15 درصد جانبازان قطع نخاع کشور، تجلیگاه ایثارگری و شهادت‌طلبی دانست و تصریح کرد: باید برای ترویج این روحیه و انتقال آن به نسل‌های بعد تلاش کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار استان اصفهان، از نامناسب بودن وضعیت این ظرفیت‌ها و عدم بهره‌برداری کامل از آن به لحاظ عدم همگرایی و هم‌افزایی بین نیروهای موثر در سال‌های قبل ابراز تأسف کرد.

زرگرپور با اشاره به 23 هزار شهید استان و سرداران شهید سر افراز و تمدن شیعه که در این استان  شکل گرفته است، ناتمام ماندن موزه دفاع مقدس استان را دور از شأن مردم انقلابی و ایثارگر اصفهان دانست.

وی بر برنامه‌ریزی دقیق و مدون جهت تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه تأکید کرد و افزود: با تشکیل هیأت امنا در اسرع وقت و فاز بندی و برآورد قیمت می‌توان اولویت‌ها را مشخص و کار را به صورت منظم پیش برد.

استاندار اصفهان با تأکید بر انجام کار گروهی و مشارکت همه بخش‌ها در تکمیل این موزه،اذعان داشت: حضور خیرین در چنین پروژه‌های بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

زرگرپور با بیان اینکه نمایشگاه‌ها و جریان‌های فرهنگی در خصوص دفاع مقدس در استان کم نیست، تأکید کرد: باید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان منبع و محور اصلی این جریان‌ها قرار گیرد.

استاندار اصفهان در پایان اظهار کرد: در قالب یک برنامه زمان‌بندی شده و مدون می‌توانیم بخشی از دین خود به شهدا را ادا نماییم.

شایان ذکر است در ابتدای این بازدید، سردار شیروانیان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گزارش کوتاهی از روند اجرای این موزه به استاندار ارائه کرد.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول