اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

12 فروردین روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشتشان است

امام جمعه اهل سنت بیجار از روز 12 فروردین به عنوان روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود یاد کرد.

12 فروردین روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشتشان است

ماموستا معروف خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 12 فروردین 58 تجلی اراده ملی و خواست ملت ایران در تعیین سرنوشت خود و تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: یوم‌الله دوازدهم فروردین روز تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت مسلمان ایران و تجلی اراده ملی و خواست آنان در تعیین سرنوشت خویش بوده و به کوتاه کردن دست اجانب و نظام سلطه و طاغوت بر منابع کشور انجامید.

امام جمعه اهل سنت بیجار تصریح کرد: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است و در این روز با رای اکثریت قاطع مردم مسلمان ایران نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

ماموستا خالدی خاطرنشان کرد: تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد بلکه بارقه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان به وجود آورد تا پس از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را بر استقرار نظام اسلامی شاهد باشند.

وی افزود: بیش از سه دهه ایستادگی بر آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقاومت جانانه ملت بصیر ایران در حفظ وحدت و همدلی آنان را به الگویی عینی برای همه آزادی‌خواهان دنیا و مسلمانان منطقه تبدیل کرده و روز به روز بر گستره نفوذ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در جهان افزوده می‌شود.

ماموستا خالدی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های سراسر نور و رحمت اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همین امر جمهوری اسلامی ایران را به الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده تبدیل کرده است.

وی افزود: باید مردم و مسئولان کشور در کنار همدیگر و با همدلی و انسجام همیشگی از دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نمایند و این دستاوردها را به نسل آینده‌ساز جامعه منتقل نمایند.

انتهای پیام/79006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول