اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

12 فروردین نمود اندیشه‌های بلند امام راحل است

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس دوازدهم فروردین را روز نمود اندیشه‌های بلند امام راحل دانست.

12 فروردین نمود اندیشه‌های بلند امام راحل است

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: 12 فروردین روزی استثنایی در تاریخ دموکراسی و جمهوری خواهی انقلاب‌های جهانی است.

وی با بیان اینکه 12 فروردین از روزهای تاریخی ایران اسلامی است، گفت: 12 فروردین نمود اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در هیچ انقلاب دموکراسی و جمهوریتی سابقه نداشته است که 98 درصد مردم به یک انقلاب رأی مثبت بدهند.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان کردستان در کشور ما مردم با آگاهی به جمهوری اسلامی رای اکثریت قریب به اتفاق آری دادند.

قادرمرزی از روز دوازده فروردین به عنوان روز پیروزی مردم سرافراز ایران اسلامی نام برد و گفت: مردم ایران در این روز اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشاندند و این خود موجب ماندنی‌کردن این روز در اذهان عمومی جهانیان شده است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس تصریح کرد: هدایت‌های حضرت امام خمینی(ه) به عنوان رهبری دینی و سیاسی عامل بسیار مهم و تعیین کننده در این مهم بود.

به گفته وی، اگر بخواهیم به اهمیت روز جمهوری اسلامی ایران پی ببریم کافی است که انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب‌های یک دهه اخیر در کشورهایی همچون مصر، تونس و حتی عراق مقایسه کنیم.

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب این کشورها فاقد یک عنصر اساسی بود، گفت: این مهم موجب موفق نبودن این کشورها شد و بعد از انقلاب مرتبا خون و خونریزی و کشت و کشتار بین گروه‌ها و فرق مختلف در آن کشورها صورت گرفت.

قادرمرزی ادامه داد: رهبری فرزانه، فقیه، باهوش و موقعیت‌شناسی که انقلاب اسلامی را هدایت می‌کرد، آن کشورها نداشتند و این عوامل و آن همه هزینه انقلاب‌های اسلامی کشورهای منطقه را تقریبا به نتیجه لازم نرساند.

وی در پایان خواستار تبیین اطلاع‌رسانی زوایای مختلف روز 12 فروردین شد و اذعان داشت: لازم است مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی این روز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/79019/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول