اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تغییرات متعدد در فرمانداری میاندرود

همزمان با نخستین روزهای سال جدید تغییرات مهمی در فرمانداری میاندرود اتفاق می‌افتد.

تغییرات متعدد در فرمانداری میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود پس از معرفی سومین فرماندار شهرستان میاندرود در زمستان گذشته، انجام دیگر تغییرات در این شهرستان با شیب ملایمی شروع شد و اوج این جابه‌جایی‌ها در روزهای آینده بود.

با انتصاب اسحاق‏علی کشاورز یکی از کارمندان با سابقه حوزه استانداری به عنوان بخشدار مرکزی میاندرود،این روزها خبر از فرا رسیدن موعد بازنشستگی ابراهیم نوائیان بخشدار گهرباران به گوش می‌رسد که این مساله یک تغییر اجباری را در بر دارد.

نوائیان از نیروهای باسابقه و بومی این شهرستان بود که در ماه‌های اخیر در کسوت بخشدار گهرباران تلاش زیادی برای سامان دادن به کمبودهای تاریخی بخش از خود نشان داده است.

در مورد جایگزین وی تلاش‌های مختلفی در حال وقوع است و گفته می‌شود برخی اعضای ستاد سابق روحانی در میاندرود گزینه‌هایی را برای تصدی این سمت معرفی کردند و به شدت برای تحقق این برنامه خود در تلاش هستند.

اما این تلاش‌ها در حالی انجام می‌شود که در سمتی دیگر نام یک چهره شناخته شده برای شوراهای اسلامی گهرباران نیز برای تصدی این صندلی مطرح است.

حجت‌الاسلام جواد رئیسی در حال حاضر رئیس شورای بخش گهرباران بوده و در نامه‌ای از طرف معتمدان و شوراهای این بخش برای تصدی بخشداری گهرباران معرفی شده است.

وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت دانشگاهی و کارشناسی ادبیات عرب حوزوی است.

با وجود رقابت این گزینه‌ها و برخی افراد دیگر برای تصدی سمت بخشداری گهرباران هنوز خبری از تعیین مسئول آینده این بخش توسط فرماندار و یا مسئولان استانی در دست نیست اما بخشدار آینده میراث‎دار کمبودهای تاریخی در این بخش از جمله نبود حتی یک ساختمان اداری، مرکز درمانی و محور پرخطر گهرباران است که جبران این نداشته‌ها تلاش فراوان را می‌طلبد.

خبر دیگر در این شهرستان احتمال انتصاب معاون فعلی فرماندار میاندرود به عنوان معاون امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران است.

محمد اسفندیاری در حالی از ساختمان فرمانداری میاندرود خداحافظی می‌کند که در ماه‌های گذشته خبر خداحافظی وی منتشر و حتی جایگزین وی نیز تعیین شده بود اما با وساطت یکی نمایندگان این حوزه مراسم تودیع و معارفه به تعویق افتاد.

اسفندیاری از نیروهای بومی این شهرستان بود که در زمان فعالیت خود توانست از این ویژگی خود استفاده کند.

وی در مدت حضور خود توانست سمت معاونت همه فرمانداران گذشته و فعلی یعنی علی رجبی، ذات‏الله زارعی و ارسطو قادری فرماندار کنونی این شهرستان را در اختیار داشته باشد اما اکنون با نظر مستقیم فرماندار این شهرستان در حالی به حوزه اداره کل امور روستایی می‌رود که خبرهای قوی از جابه‌جایی قریب‌الوقوع در راس این اداره کل شنیده می‌شود.

حوزه آموزش و پرورش نیز مقصد احتمالی دیگر وی در آینده است که در انتقال اسفندیاری به این مجموعه دور از تصور نیست.

تغییر مسئول امور مالی و اداری فرمانداری میاندرود از دیگر خبرهای حوزه فرمانداری این شهرستان است به نحوی که تصمیماتی برای خداحافظی اسماعیل حسن‌زاده گرفته شده و وی به عنوان بخشدار رودپی شهرستان ساری معرفی می‌شود.

گفته می‌شود شب گذشته حکم بخشداری برای حسن‌زاده به امضای استاندار مازندران رسیده است.

وی به طور مشخص از نیروهای اصلاح‏طلب و باسابقه هشت ساله در بخشداری سابق میاندرود است که در دو سال گذشته مسئولیت روابط‎ عمومی و سپس امور اداری مالی این اداره را برعهده داشته است.

حسن‌زاده که در گذشته نام وی برای تصدی بخشداری گهرباران و مرکزی نیز شنیده شده بود قرار است در آینده‌ای نزدیک به عنوان بخشدار برای توسعه گردشگری در رودپی شمالی شهرستان ساری تلاش کند.

انتهای پیام/86021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول