اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل خبر داد

تغییرات هدف‌دار در عوارض شهری آمل

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: تغییرات عوارض شهری در آمل جهت‌دار و در راستای جلب رضایت عمومی مردم بود.

تغییرات هدف‌دار در عوارض شهری آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسعود تسلیمی ظهر امروز در دومین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه دفترچه تعرفه عوارض محلی در نشست‌های مکرر بازنگری شده است، اظهار داشت: در این دفترچه برای سال آینده عوارض مناطق کمتر توسعه یافته کاهش یافته و برای مناطق نیز ثابت باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در تمامی سال‌ها میزان عوارض تا 20 درصد افزایش داشته است و در برخی مناطق نیز کاهش‌ها سلیقه‌ای بود، افزود: این بار تغییرات عوارض جهت‌دار و در راستای جلب رضایت عمومی مردم بود.

تسلیمی با اشاره به اینکه پیشنهاد شهرداری برای بودجه سال آینده 55 میلیارد تومان بود که در صحن شورا با افزایش مواجه شد، تصریح کرد: در این بودجه، اعتبارات و بودجه‌ها سازمان پسماند کاهش یافته و سازمان بهسازی و نوسازی با افزایش بودجه سالانه مواجه بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل نیز با تاکید براینکه برای تغییر رفتارها ابتدا باید فرهنگ شورای شهر را تغییر دهیم، افزود: توسعه فرهنگ شهروندی از اهداف شورا به شمار می‌رود.

روح‌الله آذرگشت با اشاره به اینکه اگر در سال‌جاری بودجه در اختیار ما نبود ولی برای سال آینده بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه آمل نیاز به یک فرهنگسرا دارد، گفت: سالن‌های موجود شهر زیبنده اقشار فرهنگی و هنری نیست و شهرداری زمینی برای توسعه فرهنگی در اختیار فرهنگ‌سرا قرار دهد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول