اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

برنامه‌ای برای تغییر فرماندار ساری نداریم‎

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر فرماندار ساری در دستور کار نیست.

برنامه‌ای برای تغییر فرماندار ساری نداریم‎

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: همه تلاش همکاران ما در ستاد این است که خدمات‌دهی به مردم به نحو مطلوبی باشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های در دست اجرایی ستاد نشان‌دهنده خدمات مطلوب نسبت به سال گذشته است و تلاش ما این است که مردم از حضور در مازندران رضایت کافی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان و دست‌اندرکاران تاکنون رضایت‌بخش بود و این امر از نظر سنجی‌های انجام شده از مسئولان و مردم نیز مشخص شد.

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه نظافت و پاک‌سازی نیز ورود کردیم و تلاش کردیم که محیط مازندران نسبت به سنوات گذشته روند مطلوبی داشته باشد و تبلیغات محیطی مناسبی نیز در این زمینه تهیه و در اختیار مردم قرار گرفت.

یونسی با ابراز رضایت از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در مازندران گفت: در حوزه امنیتی نیز مشکل خاصی در مازندران مشاهده نشد و همین‌طور تلاش شد که در حوزه تغذیه و تامین مواد غذایی کمتر دچار مشکل شویم.

وی تاکید کرد: کمبود خاصی در استان وجود ندارد.

این مسئول در پاسخی به سئوالی که احساس می‌شود برنامه فرهنگی امسال چندان به چشم نمی‌آید گفت: همه برنامه‌های فرهنگی که از گذشته در مازندران وجود داشت در استان اجرا شد و حتی به برنامه‌های سال گذشته نیز مواردی اضافه شد و مسئولان اوقاف مازندران نیز در زمینه مسائل فرهنگی ورود خوبی داشتند.

معاون استاندار مازندران درباره تغییر و تحولات در فرمانداری‌های مازندران گفت: تغییر در فرمانداری‌ها از سیاست‌های وزارت کشور است و سیاست وزارت کشور این است که کسانی که عضو این نیرو نیستند در صورتی که در سمت اجرایی هر شهر هستند تغییر کند.

وی ادامه داد: مردم نظرشان نیز بر تغییر است و از ما انتظار تغییر دارند.

یونسی بیان داشت: سیاست وزارت کشور این است که مامور به خدمت‌ها از وزارت کشور بروند و ما هم در استان تابع سیاست وزارت کشور هستیم.

وی در پاسخی به سئوالی که آیا برنامه برای تغییر فرماندار ساری در دستور کار است گفت: فعلا برای تغییر فرماندار مرکز استان برنامه‌ای نداریم.

انتهای پیام/86004/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول