اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

امامزاده یحیی (ع) سمنان نگین درخشان کویر است/ کارمان را با بیعت با شهدا آغاز کردیم

استاندار سمنان پس از حضور در امامزاده یحیی (ع) سمنان، این امامزاده واجب‌التعظیم را نگین درخشان کویر توصیف کرد و گفت: امروز کارمان را در سال 1393 با بیعت با شهدا آغاز کردیم.

امامزاده یحیی (ع) سمنان نگین درخشان کویر است/ کارمان را با بیعت با شهدا آغاز کردیم

محمد وکیلی امروز در حاشیه مراسمی که با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان برگزار و در آن، مزار شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در امامزاده یحیی (ع) سمنان غبارروبی و گلباران شد، در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، خواستار توجه بیشتر به سیره شهدا شد.

وی افزود: بدون شک هر چه امروز داریم، از شهداست و ایثارگری‌های این عزیزان و خانواده‌های آنها بود که امروز کشور را به قدرت و صلابت رسانده است.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: در روز نخست سال جدید، وظیفه خود دانستم تا با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان، ضمن زیارت این امامزاده بزرگوار، سال جدید کاری در استان سمنان را با بیعت با شهدا آغاز کنم.

وکیلی بیان کرد: این مراسم برگزار شده است تا تأکید کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستیم و مسئولان استان سمنان در مزار شهدای سمنان حضور یافتند تا ضمن تجدید میثاق با شهدا، فرارسیدن سال نو را به خانواده‌های معظم شهیدان تبریک بگویند.

وی تصریح کرد: امروز آمده‌ایم تا با شهدا قرار بگذاریم که بر اصول و راه آنها پایند هستیم و از شهیدان بخواهیم تا مسئولان را دعا کنند که در کارهایشان موفق باشند.

استاندار سمنان افزود: در سال جاری، همه مدیران استان سمنان باید تلاش کنند تا برای خدمت بیشتر به مردم پیشگام باشند.

وکیلی با بیان اینکه زیارت امامزاده یحیی (ع) سمنان نیز می‌تواند به توفیق مسئولان استان کمک کند، گفت: بدون تردید، همه چیز ما از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که حتی لحظه‌ای ما را از اهل بیت (ع) جدا نکرده و دست ما را از دامان پرخیر و برکت این بزرگان کوتاه نسازد.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول