اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی همدان با خانواده شهدای اسدآباد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به همراه مسئولان شهرستان با سه خانواده شهید شهرستان اسدآباد دیدار و از آنها دلجویی کردند.

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی همدان با خانواده شهدای اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علیرضا ایزدی به همراه فرماندار، معاون فرماندار، رؤسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بنیاد شهید شهرستان اسدآباد با سه خانواده شهیدان نورمراد و محمدعلی عبدکوند، اسدالله بختیاری و فضل‌الله رضایی دیدار کرده و با اهدای لوح یادبودی به پدران شهید از آنها دلجویی کردند.

در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با تبریک سال جدید به خانواده‌های معظم شهیدان، شهدا را اسوه ایمان، ایثار و پاکدامنی دانست.

علیرضا ایزدی با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهار داشت: سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهید یک امر فرهنگی و تأثیرگذار در جامعه اسلامی است که امسال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی وجود شهدا را برکت در جامعه اسلامی خواند و افزود: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و توجه بیشتر و دلجویی از خانواده‌های آنها جزء وظایف مسئولان است.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان پاسداری از خون پاک شهیدان را وظیفه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان در سال نو به خانواده شهدا شد.

وی در پایان سخنانش از  پدران و مادران شهید خواستار دعای خیر در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این شهرستان با تقدیم 403 شهید در سطح شهر و روستاهای شهرستان به انقلاب، همیشه در صحنه‌های مختلف حضوری آگاهانه داشته است.

حمزه عبدکوند با ذکر خاطراتی از شهدا،  خود را همرزم شهید فضل‌الله رضایی خواند و گفت: این شهدا بودند که درس ایمان، استقامت و پایداری را به ما آموختند و ما باید ادامه‌دهند راه آنان باشیم.

در ادامه مسئولان با زدن بوسه بر دستان پدران شهید لوح یادبود و هدایایی را تقدیم آنها کردند.

انتهای پیام/89008/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول