اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

دیدار شهردار قم با جانباز هشت سال جنگ تحمیلی

شهردار قم با حضور در منزل جانباز بیات از این یادگار دفاع مقدس عیادت کرد.

دیدار شهردار قم با جانباز هشت سال جنگ تحمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در این دیدار ضمن جویا شدن از وضعیت بیماری این جانباز سرافراز گفت: آقای بیات از نیروهای شهرداری قم بودند که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی خدمات ارزنده‌ای را ارائه کردند.

وی افزود: شهرداری بازدید از این جانباز سرافراز را وظیفه خود می‌داند و به همین منظور در آستانه سال جدید با حضور در منزل ایشان، جویای احوالات این یادگار جنگ شدیم.

شهردار قم ابراز داشت: بازدید از این جانبازان به انسان روحیه داده و موجب می‌شود تا در کارها با قدرت و امید بیشتری حرکت کنیم که به همین منظور باید همگان به این موضوع توجه داشته باشیم.

دلبری گفت: جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس بوده که امروز در بین ما هستند و باید تا جایی که می‌توانیم از آنها و نظرات آنها استفاده کرده تا به مقصد اصلی برسیم.

وی تصریح کرد: باید در تکریم جانبازان بکوشیم و به گونه‌ای نباشد که خدای ناکرده آنها را فراموش کنیم و باید بدانیم که جانبازان به ما نیازی ندارند و این ما هستیم که به جانبازان نیاز داشته و باید از آنها روحیه ایثارگری بیاموزیم.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول