اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تنگ‌ارم دشتستان انجام شد

ارائه خدمات رایگان درمانی به 900 نفر توسط بسیجیان متخصص

دبیر اردوهای جهادی قرارگاه ناحیه امام خمینی(ره) سپاه محمد رسول‌الله (ص) کشور از ارائه خدمات رایگان درمانی به 900 نفر توسط بسیجیان متخصص خبر داد.

ارائه خدمات رایگان درمانی به 900 نفر توسط بسیجیان متخصص

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرتضی دوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی امسال تعداد زیادی از بسیجیان متخصص از استان‌های مختلف کشور با حضور در تنگ‌ارم دشتستان خدمات متنوعی به مردم این منطقه ارائه کردند.

وی افزود: تیم بسیجی مستقر در تنگ‌ارم دشتستان شامل دانشجو، پزشک، مهندس، طلبه، بسیج محلات و گروه خواهران هستند که از استان‌های تهران، البرز و اصفهان به ارائه خدمات مختلفی می‌پردازند.

دبیر اردوهای جهادی قرارگاه ناحیه امام خمینی(ره) سپاه محمد رسول‌الله (ص) کشور خاطرنشان کرد: بسیجیان حاضر در تنگ‌ارم در حوزه‌های بهداشت و درمان، اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی و خدمات مشاوره‌ای و همچنین خدمات کشاورزی اقداماتی انجام داده‌اند.

دوست از ارائه خدمات رایگان درمانی به 900 نفر توسط بسیجیان متخصص خبر داد و تصریح کرد: ویزیت و درمان 180 نفر بیمار توسط پزشک متخصص، دندانپزشک، ویزیت و درمان 300 نفر بیمار توسط پزشکان عمومی، ارائه خدمات مامایی و امور مربوط به حوزه زنان توسط متخصص مامایی به 350 نفر از مردم منطقه و روستاهای محروم از جمله این خدمات است.

وی ابراز داشت: همچنین تجویز دارو و ارائه خدمات مشاوره‌ای خانواده و اعتیاد به 60 نفر و ارائه خدماتی از قبیل تست فشار خون و قند خون و آموزش‌های بهداشتی به صورت رایگان نیز از اقدامات مهم نیروهای جهادی در حوزه درمان و بهداشت است.

این مسئول از راه‌اندازی کارگاه پرورش قارچ در شهر تنگ‌ارم خبر داد و گفت: این مهم نیز توسط گروه جهادی مذکور انجام شده است.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول