اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لردگان خبر داد

بازدید بیش از 5 هزار گردشگر از طبیعت بهاری لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: در دور اول سفرهای نوروزی بیش از 5 هزار گردشگر از طبیعت بهاری شهرستان لردگان بازدید کردند.

بازدید بیش از 5 هزار گردشگر از طبیعت بهاری لردگان

ابوالقاسم کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته نخست نوروز، بهار این استان هنوز طعم سرمای زمستان را به همراه داشت، ولی استقبال مسافران از این شهرستان قابل توجه بود.

وی از ورود بیش از 5 هزار گردشگر به این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز استقبال مسافران از مناظر دیدنی شهرستان لردگان خوب بود و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد مسافران ورودی به این شهرستان در دور دوم سفرهای نوروزی افزایش یابد.

کریمی از آمادگی 36 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این شهرستان در مسیر ارتباطی استان‌های دیگر از جمله خوزستان است و تردد مسافر به این شهرستان در طول سال ادامه دارد.

فرماندار شهرستان لردگان از استقبال مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به ویژه چشمه آتشگاه خبر داد و تصریح کرد: چشمه آتشگاه در دره‌ای روح افزا قرار دارد و طول این آبشار به سه کیلومتر می‌رسد.

وی اضافه کرد: مسیر این آبشار از محل چشمه تا اتصال به رودخانه خرسان را فضایی سرسبز و بی‌نظیر از انواع درختان و گیاهان جنگلی فراگرفته است.

کریمی با بیان اینکه پیوند عناصر زیبای طبیعی و اقلیم مناسب این شهرستان فضای بسیار فرح بخشی در تمام نقاط این شهرستان پدید آورده است یادآور شد: چهار پایگاه در بخش‌های منج، کوشکی، فلارد و ورودی شهر لردگان آماده راهنمایی مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/68006/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول