اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد خدمات سفر کرمان اعلام کرد

ورود 45 تور به منطقه گردشگری شهداد کرمان

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 45 تور به منطقه گردشگری شهداد استان کرمان وارد شده‌اند.

ورود 45 تور به منطقه گردشگری شهداد کرمان

علی مهاجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از 28 اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از 45 تور به منطقه گردشگری شهداد استان کرمان وارد شده‌اند.

وی بیان داشت: با توجه به تبلیغاتی که در سال‌های اخیر توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته است، توانستیم نظر مسافران و گردشگران را به سوی این منطقه گردشگری جلب کنیم.

مهاجری عنوان کرد: امسال تعدادی از مسافران این منطقه در قالب تور که توسط دفاتر خدمات مسافرتی راه‌اندازی شده بود، وارد این منطقه شدند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمان تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی استان موظف هستند برای ورود به منطقه گردشگری شهداد از اداره کل میراث فرهنگی مجوز دریافت کنند.

مهاجری با اشاره به اینکه آمار ورود گردشگران به منطقه گردشگری شهداد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، گفت: اطلاعات مربوط به این منطقه در مبادی ورودی استان، کمپ‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول