اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

70 خیر مدرسه‌ساز به نظام تعلیم و تربیت کهگیلویه و بویراحمد خدمت می‌کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 خیر مدرسه‌ساز به نظام تعلیم و تربیت کهگیلویه و بویراحمد خدمت می‌کنند.

70 خیر مدرسه‌ساز به نظام تعلیم و تربیت کهگیلویه و بویراحمد خدمت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی صبح امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در تاریخ 22 اردیبهشت سال آینده در این استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید زمینه را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش فراهم آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور لازم است تا همه دستگاه‌های اجرایی استان به خصوص دستگاه‌های فرهنگی برای کمک به برگزاری این جشنواره آمادگی لازم را داشته باشند.

وی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی که به کمک خیرین مدرسه‌ساز بیش از جاهای دیگر نیازمند است یاد کرد و بیان داشت: در بسیاری از نقاط محروم استان نیاز به مشارکت خیرین داریم که لازم است از طریق رسانه‌ها در این خصوص فرهنگ‌سازی لازم به عمل آید.

محمدی اضافه کرد: دعوت‌نامه‌های ما برای خیرین در حال ارسال است و از افراد جدیدی که به صورت خودجوش حاضر به کمک در ساخت و تعمیر و مرمت مدارس هستند دعوت می‌کنیم.

وی از تعداد 70 خیر مدرسه‌ساز که به نظام تعلیم و تربیت این استان خدمت می‌کنند یاد کرد و گفت: اکنون بیش از همیشه به کمک خیرین چه استانی و ملی و چه کسانی که در بیرون از مرزهای نظام جمهوری اسلامی به این سرزمین عشق می‌ورزند، نیاز داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا در این خصوص پای کار باشند و خاطرنشان کرد: بدون کمک و همراهی رسانه‌ها جذب و جلب خیرین به استان امکان‌پذیر نیست.

محمدی ادامه داد: باید نیازمندی‌های مدارس استان را به درستی گردآوری کنیم و در روز همایش در اختیار افراد خیر برای کمک به مدارس و ساخت و تعمیر و مرمت آن‌ها در استان قرار دهیم.

وی، اطلاع‌رسانی در این خصوص را از وظایف رسانه ملی و سایر رسانه‌ها دانست و متذکر شد: اگر اطلاع‌رسانی قوی و درستی از برگزاری این همایش داشته باشیم خیرین بیشتری برای کمک به نظام آموزشی ما جذب استان می‌شوند.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول