اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

خیران مدرسه‌ساز بازوی توانمند نظام آموزش و پروش هستند

معاون توسعه و منابع پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه خیران شاخص‌ترین انسان‌ها در همراهی آموزش و پرورش برای کمک به اعتلای آموزش و پرورش هستند، گفت: خیران بازوی توانمند نظام آموزش و پروش هستند.

خیران مدرسه‌ساز بازوی توانمند نظام آموزش و پروش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد تقی عباسپور پیش از ظهر امروز در جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در هنرستان تربیت‌بدنی داراب بیان داشت: خیران بازوی توانمند نظام آموزش و پروش به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه  خیران شاخص‌ترین انسان‌ها در همراهی آموزش و پرورش برای کمک به اعتلای آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: مرحوم داراب با خدماتی که به جامعه آموزشی ساری داشته برای همیشه نه در تاریخ مازندران بلکه در کشور ماندگار شد.

عباسپور افزود: وقتی کار خیری با نیت خالص انجام شود همیشه ماندگار می‌ماند، افرادی همانند مرحوم داراب به شیطان مجال ندادند در نتیجه ماندگار شدند.

این مسئول با بیان اینکه تمام خیران مدرسه‌ساز در تجلی عزت و شرافت ایرانیان قدم گذاشته و اسباب تجلی مفهوم انسانیت و تحکیم در روابط انسانی را فراهم آورده‌اند، یادآور شد: ‌امر مدرسه‌سازی توفیق روزافزونی است که نصیب هر کس نمی‌شود و بهتر است با نقش‌آفرینی و اعتلای روزافزون سعی شود، بیش از هر زمان دیگر به ساخت‌وساز مدارس مقاوم، با کیفیت و کم هزینه روی آوریم.

به گزارش فارس، در پایان نیز از دانش‌آموزان برتر مدارس خیران مدرسه‌ساز شهرستان ساری، خانواده مرحوم عبدالحمید داراب،سید عبدالله پروین، خانواده صمدایی، فرهاد گلیم‌فروش و عبائیان و خیران ساروی تجلیل شد.

انتهای پیام/2296/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول