اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

رحمانی: 9 میلیون گردشگر از مراکز تاریخی و گردشگری کشور بازدید کردند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تا پایان ششمین فروردین امسال حدود 9 میلیون و 100 هزار بازدیدکننده و گردشگر از مراکز تاریخی، مراکز فرهنگی و گردشگری سطح کشور بازدید کردند.

رحمانی: 9 میلیون گردشگر از مراکز تاریخی و گردشگری کشور بازدید کردند

مرتضی رحمانی موحد عصر امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی هراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به بازدید گردشگران و مسافران نوروزی در سال جاری از موزه‌ها، مراکز تاریخی و سایت موزه‌های کشور اظهار داشت: موزه‌ها، سایت موزه‌ها و مراکز تاریخی و فرهنگی کشور در ایام تعطیلات نوروز از امکانی هستند که با استقبال مسافران و گردشگران روبرو خواهند بود.

وی اظهار داشت: تا پایان ششمین روز فروردین ماه حدود 9 میلیون و 100 هزار بازدیدکننده و گردشگر از مراکز تاریخی، موزه‌ها و مراکز فرهنگی و گردشگری سطح کشور بازدید کردند.

رحمانی موحد در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس که مقاصد گردشگری مسافران و گردشگران بیشتر چه استان‌هایی بودند، تصریح کرد: استان‌هایی که بیشترین حجم پذیرایی و اقامت از مسافران را داشتند استان‌هایی نظیر گیلان، فارس، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان بودند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توجه به وجود آمار پنهان گزارش تعداد گردشگران و مسافران کامل و دقیق نیست.

رحمانی موحد در پایان یادآور شد: البته تعداد استان‌های شاخص در زمینه پذیرش گردشگران به همراه بررسی آمار همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و همچنین وضعیت اقامت و مهمانان با تخمین آمار پنهان و توجه به شاخص‌هایی که در استان‌ها در حال نظارت هستند بعد از پایان تعطیلات نوروزی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86012/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول