اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری خراسان رضوی خبر داد

انجام 1280 بازدید از تأسیسات گردشگری در تعطیلات نوروز 93

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از انجام یک‌هزار و 280 بازدید از تأسیسات گردشگری در این استان از ابتدای فرارسیدن تعطیلات نوروز تا پایان 5 فروردین ماه خبر داد.

انجام 1280 بازدید از تأسیسات گردشگری در تعطیلات نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی سیدجواد موسوی با اعلام این خبر افزود: در این بازدیدها، بازرسین و ناظرین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با حضور در تأسیسات گردشگری در نقاط مختلف مشهد و سایر شهرستان‌های استان از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به گردشگران قرار گرفتند.

وی افزود: این بازرس‌ها متشکل از 30 بازرس در استان خراسان رضوی با حضور در تأسیسات گردشگری تذکرهای لازم را در خصوص ارائه خدمات به مسافران نوروزی ارائه کردند.

موسوی یادآور شد: در این بازدیدها 130 اخطار، 47 تذکر و 20 مورد تشویقی برای تأسیسات گردشگری در نقاط مختلف استان صادر شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط 49 واحد تأسیسات گردشگری در استان پلمب شد.

وی در ادامه از مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برخورد با مشکل، مراتب را به سامانه 30006110 پیامک و یا از طریق شماره تلفن 7283001 و تلفن گویا 7045 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول