اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور نخست سفر نوروزی صورت گرفت

مصدومیت 28 نفر در تصادفات رانندگی در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: در دور نخست مسافرت‌های نوروزی به شمال کشور 28 نفر براثر تصادف در محور هراز مصدوم شدند.

مصدومیت 28 نفر در تصادفات رانندگی در محور هراز

علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: دور نخست سفرهای نوروزی به شمال کشور از 28 اسفندماه 92 آغاز شده و از آن پس شاهد روزهای شلوغ و پرترددی را در محور مواصلاتی هراز بودیم.

وی با اشاره به فعالیت راهداران در این جاده شریانی افزود: در ایام نوروز نیز همانند ایام سال ترددهای زیادی در هراز انجام می‌شود زیرا این محور یکی از کوتاه‌ترین مسیرهای اتصالی پایتخت کشور به استان‌های شمالی محسوب می‌شود.

نوری‌پور با اشاره به تصادفات و حوادث رانندگی در این مسیر مواصلاتی یادآور شد: در دور نخست مسافرت‌های نوروزی به شمال کشور 28 نفر براثر تصادف در محور هراز مصدوم شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت تصادف منجر به فوت در هراز به ثبت نرسیده است که این مهم نیز نشان از توجه بیشتر رانندگان در امر رانندگی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران در توصیه‌ای به مسافران و گردشگران عنوان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند همراه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سبقت‌های غیر مجاز پرهیز کنند و همچنین با گوش سپردن به دستورات ماموران راهنمایی و رانندگی، راهداران و پلیس ‌راه سفر خوبی را برای خود، خانواده‌ و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/86012/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول