اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور سوادکوه:

ترافیک محور سوادکوه در نوروز امسال مدیریت شد

رئیس پلیس راهور سوادکوه از مدیریت ترافیک محور سوادکوه در نوروز امسال خبر داد.

ترافیک محور سوادکوه در نوروز امسال مدیریت شد

علی اکبر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، با اشاره به اینکه ترافیک محور سوادکوه نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است، افزود: عبور و مرور محور سوادکوه نسبت به سال گذشته کاهش نکرده است بلکه شاهد مدیریت ترافیک این محور بودیم.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه محور سوادکوه دارای نقاط مختلف حادثه‌خیزی است، افزود: شش نقطه سوادکوه و سه نقطه در سوادکوه شمالی از نقاط حادثه‌خیز این دو شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی به بیان نقاط حادثه‌خیز سوادکوه پرداخت و خاطر نشان کرد: منطقه پیچ کوبان، سه‌راهی کلانتری، محدوده نارنج‌بن تا مخابرات در سوادکوه شمالی و قاسم‌آباد، سرخ‌کلا، کردآباد، پمپ بنزین زیراب، محدوده امامزاده ابوطالب و محدوده پل هوایی پل‌سفید از نقاط حادثه خیز سوادکوه را تشکیل می‌دهند.

احمدی خواستار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه داشتن به تابلوها و علائم هشدار دهنده در طول مسیر به ویژه در نقاط حادثه‌خیز شهرستان سوادکوه شد و افزود: خستگی و خواب‌آلودگی حین رانندگی دلیل بسیاری از تصادفات ناگوار است که باید از رانندگی در این حالات خودداری کرد.

رئیس پلیس راهور سوادکوه خواستار رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی در مواقع بارندگی شد و تصریح کرد: فرهنگ ترافیک مورد نظر پلیس راهور می‌تواند سفر ایمن و بدون خطری را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/86015/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول