اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی دشتستان خبر داد

راه‌اندازی تورهای رایگان گردشگری دشتستان‌شناسی

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دشتستان از راه‌اندازی تورهای رایگان گردشگری دشتستان‌شناسی خبر داد.

راه‌اندازی تورهای رایگان گردشگری دشتستان‌شناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین حسین‌پور شامگاه پنج‌شنبه در بازدید مدیران و مسئولان استان و شهرستان دشتستان از کاروانسرای مشیر برازجان اظهار داشت: دشتستان بیشترین جاذبه‌های گردشگری را در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داده و باید در معرفی این اماکن اهتمام ورزیم.

وی افزود: در تمام ایام سال و به ویژه در تعطیلات نوروز شاهد حضور گردشگران در اماکن گردشگری این شهرستان هستیم و امیدواریم صنعت گردشگری در دشتستان احیا شود.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دشتستان با اشاره به بازدید مدیر قرارگاه سایبری کشور از کاروانسرای مشیر برازجان خاطرنشان کرد: مدیر قرارگاه سایبری قول مساعد داده که با تمام توان رسانه‌ای خود در سطح کشور وارد شده و به معرفی آثار تاریخی و میراث فرهنگی دشتستان بپردازند تا به صنعت گردشگری این شهرستان کمک کند.

حسین‌پور از راه‌اندازی تورهای رایگان گردشگری دشتستان‌شناسی خبر داد و گفت: این تورها در ایام نوروز کار خود را برای معرفی آثار و ابنیه تاریخی شهرستان به مسافران نوروزی آغاز کرده‌اند و این کار تا پایان تعطیلات این خدمت‌رسانی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: موزه دشتستان‌شناسی نیز در کاروانسرای مشیر برازجان افتتاح شده و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.

این مسئول یادآور شد: ایجاد نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه دائمی فروش محصولات خرما نیز در کنار موزه دشتستان‌شناسی در محیط این کاروانسرا انجام گرفته که با استقبال مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/2452/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول