اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جوانان هلال احمر اعلام کرد

راه‌اندازی سایت «سفر سالم»/ برگزاری مسابقه عکس و فیلم بشردوستی

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر با اعلام راه‌اندازی سایت «سفر سالم»، از برگزاری مسابقه عکس و فیلم بشردوستی در سطح کشور خبر داد.

راه‌اندازی سایت «سفر سالم»/ برگزاری مسابقه عکس و فیلم بشردوستی

امیر معتمدی امروز در حاشیه بازدید از کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: امسال برای مسافران و گردشگران نوروزی علاوه بر ارایه خدمات در طرح ملی هلال احمر و پست‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفتیم.

وی بیان داشت: یکی از این خدمات راه‌اندازی سایتی از سوی سازمان جوانان هلال احمر با نام «سفر سالم» و با عنوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است که در آن بخش‌هایی نظیر اطلاعات گردشگری و سفر، اطلاعات راه‌ها، سلامت و ایمنی سفر، پایگاه‌های نوروزی، گردشگری استان‌ها، ظریف برانیم، آب و هوا، محیط زیست و گزارش ترافیکی طراحی شده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر کشور تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دسترسی به این سایت می‌توانند به آدرس http://www.safaresalem.ir/ مراجعه کنند و از آمار و اطلاعات مفید آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به دیگر برنامه جدید سازمان جوانان هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: مسابقه عکس و فیلم بشردوستی از دیگر اقداماتی است که در آن جوانان زیر 18 سال و همچنین افراد بالای 18 تا 29 سال می‌توانند عکس و فیلم‌هایی که در طول سفر نوروزی از چادرهای امدادی خدمات بشردوستانه و بخش محیط زیست گرفتند را با مراجعه با سایت سفر سالم برای ما ارسال کرده تا در مسابقه نوروزی شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول